[EIND] 1/35 WILLYS MB Gert-Jan

Bij deze 6 foto's van mijn foc Willys

de bijts word zijdeglans maar is nu nog nat, ik heb geen tijd om op een later moment foto's te maken.

DSC01166.jpg

DSC01170.jpg

DSC01173.jpg

DSC01174.jpg

DSC01175.jpg

DSC01176.jpg

Groetjes GJ

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Punten: 69

Doeltreffend ondergrondje. raampjes mooi gedaan met de wissers sporen. Alle decals zitten er strak op. Alleen zijn de fotos minder door de verkeerde wit balans.

Vuil op de juiste plaatsen zonder overdrijven, mooi detail is het blaadje tegen de radiator, goede interactie van de figuren, jammer van de scheur en kwast in de sokkel (beter als achterzijde van de fignette)

Het model is heel netjes gebouwd en de verwering is goed uitgevoerd. Ruitenwisser effect op de voorruit en de modderspatten op de achterzijde
zijn mooi afgewerkt door je. Decals zijn goed aangebracht. De huif op de Jeep had iets meer verwering kunnen hebben
Model zie je niet vaak gebouwd met de huif erop, deze uitvoering is erg geslaagd en je hebt wat meer detail aangebracht door wat bepakking toe te voegen in de Jeep.
Het geheel oogt erg mooi, mooie presentatie. Een ondergrond bouwen op een ronde sokkel is lastiger dan het lijkt. Je bent hier goed in geslaagd met de klinkerweg en
de vegetatie op de achtergrond.
Voeg nog een leuk naamplaatje toe dan is het helemaal af ....

Beste Juryleden,

Heel erg bedankt voor de jurering van mijn model!
Ik stel de feedback erg op prijs, vond het voor mijzelf een leerzame foc :cool:

alleen ik zie een kwast in een houten sokkeltje NIET als een beschadiging...........maar dat is puur smaak denk ik :p

nogmaals Bedankt voor de moeite

groetjes GJ

Bovenaan