eerste post op twenot

hallo allemaal,
na lang rond hangen toch de stap genomen om lid te worden van deze fijne club. ik plak geruime tijd en wegens plaats gebrek ben ik overgegaan op de schaal 1:72. ik hoop dat de modellen jullie een beetje in de smaak vallen,
ik ben nu bezig met een m911-m747 truck trailer combi en een e100 met rheintochter. deze laatste ben ik gestart om even aan het merdc geweld te ontsnappen.
genoeg gepraat, bij deze de foto's. deze zijn 800x600. ik weet niet was gangbaar is, als het groter kan laat maar even weten.

DSC_0665_800x302_zpsb3flzd4w.jpg

DSC_0664_800x420_zpsx2wgq1za.jpg

DSC_0670_784x600_zpslqaq4nlu.jpg

DSC_0671_800x580_zpshjdfi4km.jpg

DSC_0674_800x552_zpsraa3y6of.jpg

Inderdaad welkom. Je hebt interessante onderwerpen uitgekozen! Succes met afwerken en hopelijk tot in Breda.

Gr Bas

Hai Jan WIllem,

Mooi werk op die E100. Die andere kan ik niet zo goed beoordelen.
Post je ook op andere sites? Hoorde toevallig laatst iemand over een 'Panther'(ach ja) met een Rheintochter erop. 1946/paper panzer-site?

Jammer dat je te weinig plaats hebt voor schaal 1:35-modellen.
Misschien plaats maken. Wasmachine eruit, vriendin eruit? Creatief denken.

Succes

Welkom bij de club JanWillem !

Meteen een paar mooie creaties te zien 😀

De e-100 met Rheintochter bevalt me zeer zeker... hou wel van die what-ifs 😛

De norm voor foto's is meen ik 800 pixels breed, maar 1024 wordt (zo is gebleken) ook goed verdragen.

Veel plezier hier !
groeten 😉
Peter

Hi Jan-Willem,

Welkom! Ontzettend knap hoe je vooral de camouflage op de trekker-tank combi hebt aangebracht in die schaal. Ben al blij als ik dat in schaal 1:35 voor elkaar zou krijgen. 🤣

Mvg,

Vincent

Terug
Bovenaan