Een Hybrid van Dragon

Ook wel bekend als M4 Composite. Een aanrdig modelletje van Dragon, hier en daar wat opgeleukt met wat Aber PE, een punt 50 van Tasca (zit nog niet vast en zit op de foto's ietwat scheef), DS tracks uit een Dragon M4A2 doos, een cupola van TMD en tools mat riempjes van Formations 8) . Dragon levert dit model met een zeer zeer late low bustle turret met laders luik en pistol port. Ik heb deze ietwat ge-backdate naar een late low bustle turret zonder laders luik en pistol port. De DS tracks zijn met een schakel ingekort, waardoor ze beter passen. Uiteindelijk moet het een Sherman van de 2nd Armored Dividion worden, ben nog aan het nadenken over wat stowage.

DSCN3109.jpg

DSCN3110.jpg

DSCN3112.jpg

DSCN3113.jpg

DSCN3115.jpg

DSCN3116.jpg

DSCN3119.jpg

Groetjes
DIRK

Kijk, dat is er eentje die ik graag volg! Ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Zwarte banden over het OD?
Die DS tracks zijn erg prettig om mee te werken vind ik zelf, goed te verlijmen en houden de verf ook goed vast. De toevoegingen die je hebt gedaan voegen ook echt wat toe.

Wat zijn die Tasca M2's mooi he?

Hoi Jay,

Idee is inderdaad zwart over OD, en dan redelijk verweerd. Tasca punt 50's zijn de beste 🤣 die er zijn wat mij betreft en DS tracks zijn een mooi alternatief voor indy's, ik heb ze helaas nooit los in Nederland te koop gezien, en ik ben bang dat dat met het ter ziele gaan van de (voor mij) belangrijkste modelbouwwinkels in het westen van het land ook wel nooit meer zal gebeuren 😢 .

Groetjes
DIRK

Joo DJ,

Opnieuw mooi werk, en gaaf dat je een composite in het ETO maakt, zie je niet vaak.
Die DS tracks zijn wel in setjes uitgegeven voor cyber hobby.
Volgens mij waren alleen de T48, de T51 en de T41 tracks (met VVSS wielophanging) verkrijgbaar.

Updates blijven posten aub 😉

Groet, MartinD

Terug
Bovenaan