Stijn Westerbos
Lid van de TWENOT
Ik was het even zat om staads naar ref. foto's te moeten staren dus heb ik de E-25 uit de kast gepakt. Ik had het idee hier lekker veel aan te veranderen, echter wou ik dit wel op een logisch mogenlijke manier doen. Zo heb ik de loop aangepast naar een 75 mm loop die uit twee delen bestaat zoals dat bij latere 88mm lopen werd gezien. de verdere aanpassingen staan in de foto's. Er gaat nog meer aan dit tankje veranderen en ideen zijn altijd welkom. tevens wil ik nog zeggen dat alle platen op het dek nog los liggen.
alvast bedankt voor het kijken, groetjes stijn
nog een laatste foto van het zelfgemaakt loopje. ik moet zeggen dat voor mijn tweede draaibankprojectje ik het niet slecht gelukt vind
alvast bedankt voor het kijken, groetjes stijn
nog een laatste foto van het zelfgemaakt loopje. ik moet zeggen dat voor mijn tweede draaibankprojectje ik het niet slecht gelukt vind