E-25 update 6-9-2008

Stijn Westerbos

Lid van de TWENOT
Ik was het even zat om staads naar ref. foto's te moeten staren dus heb ik de E-25 uit de kast gepakt. Ik had het idee hier lekker veel aan te veranderen, echter wou ik dit wel op een logisch mogenlijke manier doen. Zo heb ik de loop aangepast naar een 75 mm loop die uit twee delen bestaat zoals dat bij latere 88mm lopen werd gezien. de verdere aanpassingen staan in de foto's. Er gaat nog meer aan dit tankje veranderen en ideen zijn altijd welkom. tevens wil ik nog zeggen dat alle platen op het dek nog los liggen.
alvast bedankt voor het kijken, groetjes stijn
Foto-ASD7TPDQ.jpg

Foto-BBOPG74G.jpg

Foto-LVLMM8PN.jpg

nog een laatste foto van het zelfgemaakt loopje. ik moet zeggen dat voor mijn tweede draaibankprojectje ik het niet slecht gelukt vind
Foto-UFZWTIQY.jpg
 
Beste mede plakkers
Hierbij een update van mijn E-25. Ik heb de bouwfase afgerond en ga hem binnenkort een leuk kleurtje geven. Graag jullie mening
@ Kristof beetje laat van mijn kant maar toch nog bedankt voor je reactie.


GroteFoto-M67QCOJR.jpg


GroteFoto-DL6F4IDE.jpg


GroteFoto-DIXYRZ3J.jpg


GroteFoto-I7R6EAXQ.jpg



GroteFoto-JUTT8PIP.jpg


Groetjes stijn
 
stijn westerbos zei:
foto van het zelfgemaakt loopje. ik moet zeggen dat voor mijn tweede draaibankprojectje ik het niet slecht gelukt vind
Stijn, mooie draai 😉 geef je aan je E-25.
Is zeker niet slecht gelukt, integendeel.
Is de loop uit twee delen samengesteld?
De rest van je PP mag er ook wel zijn.

Cheerio, Arno
 
Terug
Bovenaan