Duits plezier in het airbrushhok

EricReist

Lid van de TWENOT
Dat mooie moment voordat de weathering kan plaatsvinden...

Temperatuur is weer normaal in het airbrushhok, dus de wachtende Jagdtiger en Puma, evenals een PzKpfw I ohne aufbau hebben hun laagjes gekregen. Geel en pistache-groen voor de latere voertuigen, gevolgd door een mengsel van dark yellow, wit, geel en wat flat clear. En de kruizen (nog bij te werken). De PzKpfw I is na de zwarte preshade met grijs bewerkt en later met wat Parket plus.

modpuma07.jpg

modpuma08.jpg

modpuma09.jpg

modjagdtiger05.jpg

modjagdtiger06.jpg

modaufbau01.jpg

modaufbau02.jpg

Nu op naar de washes, pigmenten, filters, chips etc etc... party-time!

Eric

Blijft een leuke kar de Puma! Jacco als je zwart als basis/primer laag gebruikt kan je aan de hand van het opbrengen van Panzer Grey en daarna weer weer oplichten met lichtere grijstinten een schaduweffect gaan bewerkstelligen. Op lager gelegen onderdelen breng je niet de vervolg kleur dekkend aan maar juist dat effect stimuleren alsof er schaduw ontstaat.

Ik weet niet of je het nederlands talige modelbouwblad leest, anders misschien via Gert te leen, is er een artikel van Hugo Luyten te vinden m.b.t. een 222 en de opbouw. Een editie van het afgelopen jaar.

JW

Ja Ja den jagdtiger 🙂
Dat wordt een aardige klus om the weatheren ik ben benieuwd.
Ben er ook mee bezig maar hij ligt even stil te wachten op aber pe.
Ga gerust met de jagdtiger beginnen heb ik iets om te volgen de komende tijd.
Succes 🙂

Woo, erg netjes en ook ZEER fijn op de gevoelige digitale plaat vastgelegd!
Ben met die keukentafels, badkamertegels en tuinmeubilair diorama's behoorlijk klaar, vooral als je tig uur in het bouwen & afwerken steekt.

Erg fijn dus dit!

Massel,
Marcel.

Terug
Bovenaan