Mededeling Duim naar beneden

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, Crusader II en Goalkeeper
Het blijkt dat het forum ook een standaard „duim-naar-beneden” waardering heeft:

Niet leuk.png

Die heb ik nu dus maar eens toegevoegd met de bedoeling dat hij dient om aan te geven dat je een bericht niks vindt.

(Voor wie daarover wakker ligt: deze waardering geeft je −1 waarderingsscore, de duim omhoog is +1.)

Moeten we hier blij mee zijn? Werkt alleen maar demotiverend vrees ik…hoe voel je je als je rond een hobby opeens een negatieve duim krijgt? Er wordt al zoveel afgebrand en negatief gedaan op deze wereld. Zou het jammer vinden als we dat hier ook gaan doen …. Kijk als mensen elkaar uit gaan schelden of onheus bejegenen kan een negatieve duim een corrigerende tik zijn, maar ik hoop echt dat het alleen daarvoor gebruikt gaat worden..

Laatst bewerkt:
Onnodig attribuut vind ik. We hebben al de "verdrietig" en "grrr" icoon. Als iets je niet lijkt laat je dat maar links liggen, dat hoef je wat mij
betreft niet ook nog eens aan te geven met zo'n negatieve waardering.
Ik hou bijv. heel erg niet van voetbal maar hoe zinloos zou het zijn om dan een afkeurende mail te sturen aan de betreffende omroep...
Wanneer het hier ter forum een serieus conflict zou betreffen kan men als volwassen mensen bijv. iets oplossen per PB.

Onnodig attribuut vind ik. We hebben al de "verdrietig" en "grrr" icoon. Als iets je niet lijkt laat je dat maar links liggen, dat hoef je wat mij
betreft niet ook nog eens aan te geven met zo'n negatieve waardering.
Ik hou bijv. heel erg niet van voetbal maar hoe zinloos zou het zijn om dan een afkeurende mail te sturen aan de betreffende omroep...
Wanneer het hier ter forum een serieus conflict zou betreffen kan men als volwassen mensen bijv. iets oplossen per PB.
Helemaal 100% mee eens! Weg dus met dat negatieve icoontje en geen social media gedoe hier!

Voor mij hoeft het ook niet zo nodig

Volgens mij proberen we hier op een opbouwende wijze met elkaar om te gaan. Ik ken geen situatie waarin ik dit zou willen gebruiken en zal me er niet toe laten verleiden.

Ik heb nog even op de kalender gekeken of het geen 1 april grap was.

Ben het met de eerdere schrijvers eens… ben niet voor niks ooit met facebook gestopt😵‍💫

Terug
Bovenaan