Dragon's premium edition Sd.kfz 250/1

A

Anonymous

Beste iedereen,

Ik ben bezig met een 250 "Neu" van Dragon. Het moet een voertuig voor gaan stellen van de 9e SS bij Arnhem ten tijde van Market Garden (kort gezegd). Ik heb het modelletje getracht "zwaar" te beschadigen, zo is er 1 spatbord af, een stuk box, een berg kogelgaten. Ja, ik ben zwaar geinspireerd door de foto in "German Armored Units at Arnhem" 😛.

De bedoeling voor het ondergrondje wordt een stukje weg (met greppel), met een weaponcontainer van de britten (+2/3/4 figuren).

Afijn de foto's.

Click Image to Enlarge Image Hosting

Graag jullie opmerkingen en verbeteringen!

Groetjes,

Wijnand

PS: Zou het "waarheidsgetrouw" zijn als ik een schaarverrekijker monteer in de voorkant van het voertuig, aangezien er ook boxen voor zo'n kijker bijgeleverd zijn.

[edit]

En de foto voor anne 😛 :

Hey Wijnand,
Mooie kit deze van Dragon (wil ik zelf ook nog hebben)
Van welk merk zijn de fenders?
Wat betreft de schaarverrekijker, die kun je rustig plaatsen hoor.

Succes met het vervolg
Greetz Jacco

Hey,

Nice! De beschadigingen zijn ook mooi. Zeker ook omdat dat er voor gezorgd heeft dat ik daardoor een deel van de PE bekommen habe🙂
Zeker mooi model en keep up the good work. Ik heb nog een wel een mooi omhoogkijkend hornethoofdje voor je. Ook kan ik je dat fijne schuurpapier echt aanbevelen (H en H).

Laterlater, Anne

Plaats anders ff die foto van Arnhem. Ik denk niet dat iedereen 'em kent. Je hebt em op scan toch?

Tala

Terug
Bovenaan