Dragon Wagon

Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
famo
Hallo allen,

Mijn eerste posting hier op TWENOT. Ik hoop dat jullie het wat vinden.

dsc01078jyp.jpg

dsc01079v.jpg

dsc01080gc.jpg

dsc01078jyp.jpg

dsc01085q.jpg

dsc01086b.jpg

dsc01088lb.jpg

dsc01089r.jpg

dsc01090tm.jpg

Groeten, Henk.

Mooi gedaan! Zie zo 1-2-3 geen minpunten!
Bruut apparaat, wat ik ooit zelf eens wil bouwen..!

Hoi Henk 😀 mooie foto's, nu weet je hoe ze kunt plaatsen... dat er nog maar velen volgen mogen..

Had er in Ede mooi met je over kunnen beppen, maar je weet hoe het gaan kan 😉

bij deze dan tóch zo'n 1-2-3 opmerkingen... 🤣 😉

Ten eerste : heel mooie Dragon Wagon !! .....al mist er dus eigenlijk wél een haak......

Ten tweede : ik mis een beetje de verwering van de banden, zoals krassen en
kleine hapjes uit het profiel. Ze hadden ook wel wat vuiler mogen zijn, wat doorleefder als u begrijpt wat ik bedoel 😉

Ten derde : de wittige wash op de "naaf" van het linkervoorwiel.. ik vind dat er vreemd uitzien, of is dat zo bedoeld?

Veel plezier met bouwen, fotograferen, topics voldouwen met plaatjes.........
Vrolijke groet 😀
Peter

Peter , wat de p.b betreft , is me duidelijk! ik was een beetje dom 🤣 W.b.t de bandjes ga ik mijn best doen om dit te verbeteren , en ja graag een fotootje van jou bandenvisie , de witte drab op het voorwiel is zeker niet mooi en is al veranderd.Kan ik een flauwe opmerking over maken van bijrijders met hoge nood maar dan is de kleur ook niet o.k ! de haak is ook geplaatst . en mijn reakties zullen in het vervolg bij de topics aanlanden .maar ja het is even wennen , 65 , alles komt wat trager binnen ! 😳
Bedankt voor je positieve kritiek Peter.

Als dit je eerste posting is belooft het nog wat!
Of ben je al 50 jaar actief als modelbouwer maar heeft Peter je de wondere wereld van het internet leren kennen (en zijn andere geneugten)?

Ik vind hem fraai en gedetailleerd, vooral de roest is mooi (zoals bij de uitlaat)...

Hagen de Panzerkampfwagen

Hallo Eric
Bedankt voor je leuke reaktie!

Ik ben sinds kort lid geworden van twenot .
Bij toeval liepen wij in Soesterberg vliegtuig museum tegen een kraampje van twenot aan . Daarachter zat dhr J.Bijl . Ik had wat foto,s om mijn i-pad die hij graag wilde zien.
Hij was zo enthousiast dat hij mij direkt naar Veldhoven wilde hebben maar daar waren we veel te laat voor .Toch ben ik via internet bij jullie gekomen en lid geworden en heb al een paar bouwavonden meegedaan in Ede onder de bezielende leiding van Richard Cramer ,die voor iedereen klaarstaat en bijna niet aan z,n eigen bouwen komt !
Ik vindt dat gewoon top! Ben sinds kort gepensioneerd en heb nu tijd voor de dingen die ik graag doe .
Dat is al jaren op de eerste plaats fotografie, gom en barietdrukken .
Modelbouw hebben mijn zoon en ik op kleine schaal (beperkt) gedaan maar via internet zag ik hele mooie dingen voorbij komen en dacht ; dit wil ik ook . Nu slokt het een groot gedeelte van mijn tijd op ! ( tot mijn genoegen ) Ik probeer veel dingetjes uit met allerlei materialen . Dat is leuk . Heb al diverse diorama,s klaar en ben nu met een halftrack bezig voor een groot Normandiediorama samen met de Dragon ,maar dat neemt nog even tijd .Hoop ik tzt te laten zien. Eric ,Jij kan er ook wat van heb ik gezien . Erg mooi .
Zie je mischien een keer op een bijeenkomst ! Groet Henk de Tank

Terug
Bovenaan