Dragon Panzer III J. Nieuwe foto's.

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Hallo,

Eindelijk weer eens een modelletje af. Nou ja, af....
Bijna af. Nog even door ploeteren.
Hij is bijna volledig uit de doos gebouwd. Op een paar
draaden voor de lampen een gereedschap klemmen na.

paniii1.jpg

paniii2.jpg

paniii3.jpg

Gert.

niets meer aan doen, ik vind em prachtig, maar hij is wel wat stoffig (bij mij ook een bekend euvel!). enige puntje: ik wist niet dat den duitsersch tank crew's uit het verre transsylvanië haalden? je commandant lijkt nl wel wat op dracula, dwz hij is wel erg bleek...

maar wel mooi!

Timo

Hoi Gert, is weer netjes gebouwd en de subtiele track afwerking is super. Toch blijf ik me weer verbazen over je kleuren of beter je totale afwerking. (het kan natuurlijk aan de foto's liggen dan neem ik alles direct terug)

Maar het lijkt mij toch weer te donker afgewerkt door de washes of filters. Misschien een wat lichtere basiskleur gaan gebruiken of wat minder sterke/donkere wash etc.?

JW

Hey Gert, Mooi voertuig. En de spatborden, hoe heb je die bewerkt. Ik zie her en der een knik, geeft idd net iets meer.
Alleen de figuren kunnen in mijn ogen wel iets beter. Maar misschien komt dat nog.

Greetz Jacco

Gert,

Ziet er goed uit! Misschien inderdaad iets aan de donkere kant, maar voor hetzelfde geldt ligt dat aan de foto's .. Dussss...... Neem je hem de volgende bouwavond mee? Erg benieuwd hoe deze er live uitziet!

Gr,
Jeroe

Wat een andere achtergrond al niet kan doen.
Hij blijft mooi Gert. Ook de figuren lijken beter. 😀
Is dit die nw. smart kit?

Greetz Jacco.
ps. neem je hem volgende week mee naar Groningen?

Terug
Bovenaan