Don`t drink and drive 95% klaar

Heren mede-modelbouwers,

Ben de laatste tijd een stille bezoeker van deze site, maar dat betekent niet dat ik niet meer bouw. Tussen het werken door toch nog tijd gevonden om af en toe te prutsen aan mn dio-tje met steyr en dronken soldaat. Ik hoop `m voor de bijeenkomst in Delft af te hebben, lekker zo`n thuiswedstrijd.

Commentaar en tips zijn in deze afrondingsfase erg welkom. Er moet nog wat detailschilderwerk gebeuren, de boom wordt nog wat bijgewerkt en het figuurtje hoop ik nog wat beter te krijgen... De laatste foto is genomen met kunstlicht, niet helemaal een succes.

Groeten,
Bouke

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Hoi Bouke,

Ziet er goed uit zeg! Het gezicht van het figuur lijkt me erg mooi geschilderd van wat ik zo op de foto kan zien. Misschien kan je met een laag matte lak de glans een beetje van het figuur af krijgen. Ik wil je Steyr graag zien in Delft, dus meenemen! Af of niet af!

Off topic: die zwarte rand om je foto's... Hoe doe je dat? Waarschijnlijk is dit te simpel om uit te leggen. Ik schaam me diep... 🙁

Groet,

Erik

Ola Bouke

Ik heb dit project hie rop het forum redelijk goed gevolgd en ik moet zeggen dat ik het werkelijk een schitterend stuk werk vind. Het idee is erg origineel en de uitvoering erg mooi... Alles is aanwezig om hier een topstuk van te maken..

Goed werk.

Met een vriendelijke groet

Robert Blokker

Bedankt Robert en Erik. dat zijn fijne complimenten. Ik ga zo even proberen of ik inderdaad de glans wat weg kan krijgen van het figuurtje en verder maar even afronden. Ik zal `m sowiezo meenemen Erik, ik zal je daar ook meteen uitleggen hoe ik dat zwarte randje doe 😉 Heb je photoshop?

Groeten en bedankt!
Bouke

Ziet er goed uit Bouke.
Wat ik nog zou doen is wat stof op de banden, de groeven zijn erg schoon.
Verder zou ik de beugel van de schep een ander kleurtje geven, het is nu een beetje als of het een geheel is.

Mijn mening hoor, verder is het top.

Peter

Terug
Bovenaan