Dominique : "WET FEET" FERDINAND (dio)

mijn kit is binnen (eindelijk)

en wat een kit is het... :oei:

de pe, metalen loop, fenders en andere metalen deeltjes zijn zooooo mooi !

dit wordt een leuke kit denk ik :D , update binnenkort...

cheers
Dom

ok de wijn is uitgewerkt :)

een eerste update van mijner kant

voorlopig een uitstekende kit, de ruwbouw is aangezet, het fijnere werk kan beginnen ! (en dat betekend nog heel wat PE, metalen loop, magic tracks etc...)

alle grote delen zitten nog los alsook de wielen om later makkelijker te schilderen, bedoeling is dat ik de tracks opleg en dan het geheel er terug afhaal...

ik heb hier ook al een figuur voor van MK35

cheers
Dom

FERDI-1.jpg

FERDI-2.jpg

idd mooie kits al vond ik die T34/85 lekkerder bouwen, ik zit niet op dezelfde golflengte deze keer, toch duidelijk meer opkuiswerk, en ook de bouwtekening is niet altijd even duidelijk maar het lukt wel !

cheers
Dom

Martin Dogger

Lid van de TWENOT
Dominique Vanderschaeghe zei:
bedoeling is dat ik de tracks opleg en dan het geheel er terug afhaal...

ik heb hier ook al een figuur voor van MK35
Die wil ik ook wel hebben, een figuurtje dat het zware werk voor je doet ;)

Het begin is er Dominique. Ga je nog speciale dingen met grondwerk o.i.d.?

:)

hier ga ik een grondwerk voor maken met iets waar ik goed in ben (denk ik) namelijk iets met een stukje natuur en wat water bij ...iets heel erg relaxed

ik heb al een paar jaar een mooie base liggen die ik nu es kan gebruiken, we zien wel waar het naartoe gaat...

cheers
Dom

Martin Dogger

Lid van de TWENOT
Dominique Vanderschaeghe zei:
hier ga ik een grondwerk voor maken met iets waar ik goed in ben (denk ik) namelijk iets met een stukje natuur en wat water bij ...iets heel erg relaxed
Ik lees water, relaxed, stukje natuur ... Ferdinand crew die lekker ligt te zonnen??? :) ;)

Ben benieuwd wat het gaat worden .. Verwonder me altijd al over de hoeveelheid afgeleverde modellen. Deze komt dan ook zeker wel af lijkt me ;)

Idee klinkt in iedersgeval goed.

Gr,
Jeroen

HOI HOI

een update (een snelle)

de tracks zitten erop

next zijn de fenders (jammer eigenlijk want ik vind hem wel stoer zo)

maar de PE fenders zijn ook wel mooi hoor...

cheers
Dom

FERDI-3.jpg

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ha Dominique,

Ziet er goed uit tot zo ver. Maareh... die fenders kun je er toch ook wel af laten ?? Battle-damage?

Mzzls :D

Ziet er netjes gebouwd uit dacht ik zo. PE fenders zijn denk ik te mooi en zonde om ze er af te laten. Maar dat is eigen keus natuurlijk. :D

Doet zo voort,

Jurjen

...en die fenders blijken een ware disaster

de PE is zo flexibel en helemaal anders dan Eduard PE ofzo, het plooit ook niet zoals ik wil

om ze mooi te monteren zou ik een volledig plaatje onder de verschillende delen moeten bevestigen

ik heb ze gisteren even heel goed vergeleken met de plastic fenders en heb besloten deze te gebruiken wel met de PE toevoegingen

de ene kant zit er al op en het oogt toch wel redelijk goed

de resten PE komen wel nog van pas

mvg
Dominique

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Stoere bak wordt het zo. Ik zit er nu zelf over te twijfelen om de fenders er (gedeeltelijk) af te laten. Missive heavy metal pur sang :D

EricReist

Lid van de TWENOT
Hoi Dom,

mooi op weg, en beschadigde fenders zijn natuurlijk een fraaie toevoeging. Ik heb een paar foto's van zo'n omhooggeklapte fender aan de voorzijde; wat hieraan opvalt is dat je een latje ziet waarmee de fender eerder vastzat aan de romp, een losgelaten veer aan de buitenzijde, en een duidelijke scharnierende as aan de onderzijde. Mocht je zoveel detail willen zien dan scan ik wel even een plaatje...

Groet,

Eric

Hey Eric, ik weet niet echt wat je bedoeld, ik heb het zo logisch mogelijk properen te maken

als het niet teveel moeite is wil ik gerust die foto wel es zien aub ?

bedankt !
mvg
Dominique

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Hallo Dom,

Ik zou de regengootjes nog even aanpassen, deze zijn _| gemonteerd ipv /\ . Bedenk wel dat je panterplaat om de loop een vroege kursk uitvoering is. Voor zover ik weet hebben er daar niet veel mee rondgereden. De hijsogen op het motordek kun je nog 90 graden draaien, dit is een fout in de dragon kit.

succes met de schilderfase!

HE

:oei: regengootjes zijn het dus, heb ik weer iets bijgeleerd van de Master ;) bedankt !!, de oogjes heb ik zonet een slagje gegeven, was makkelijk, de gootjes haal ik er vanavond terug af om dan weer correct te monteren !!

bedankt!

cheers
Dom

Bovenaan