Dominique : "KV Big Turret" yep...AF !!!

ik heb net de doos geopend :)

weer zo'n erg mooie kit, mooie details, keuze uit rubberen of plastik tracks, ja zelfs die zijn erg mooi en voor mij in dit geval uiterst geschikt !

die figuren van Trumpeter zijn best grappig, zelfs met rubberen helmpjes die je wel of niet kunt opzetten, nog nooit gezien :) :) gelukkig heb ik mooie andere kopjes voor erop ;)

eerste updates volgen dit weekend

cheers
Dom

zo ik heb mijn eerste begin gemaakt

voor het dio moet ik beginnen met de base vooraleer ik kan verderdoen met de tank, geen nut om daar nu al aan te beginnen want het moet precies passen in het frame die ik net gemaakt heb...en daarvoor moet ik...zagen ;)

de base zijn 2 lijsten op elkaar gekleefd, daarin komen nu de opstaande randen en de dammen om het water tegen te houden, de lijsten komen gewoon uit de Gamma en zijn met houtlijm op elkaar gekleefd om al een eerste 3D effect te geven

de figuren die je ziet , daarvan gebruik ik enkel de zittende figuur, de rest kan ik "voorlopig" helemaal niet gebruiken...

d etitel kan ik voorlopig niet verklappen, dat hou ik tot het laatst :)

cheers
Dom

wel ik ging structuur aanbrengen op gerold staal (info Jan) wat natuurlijk niet correct is, nu moet ik het zonder structuur doen wat ik nu net even niet interessant genoeg vind :huil: (eigen info was de verkeerde KV)

maar ik maak er wel wat van, ik wacht nu nog een week tot na Lier, ik ga even m'n M16 volledig afbouwen en dan zien we wel !

cheers
Dom

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Dat is juist, echt glad is het zeker niet, maar niet zo grof als een gegoten toren... Ik hoop toch dat je aan de KV begint voor de FOC Dom, ik zat me er al op te verheugen! :(
Jan ;)

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Mooi,eerst wel dan niet ,dan weer wel.en nu wel afbouwen he :D ..en ik vergeet je kit niet hoor,vergeet jij die van mij dan niet :D .want ik heb twee dagen na Lier vrij genomen,bouw ik hem meteen effe :) :) :) :oei: ;)

groeten jeroen,.

nou na een dippie kunnen we er weer tegen, bedankt Jeroen !! ;)

ik ben een stukje verder

nu heb ik een vraagje, zitten er handvaten aan de buitenkant van de luiken ? er zitten 2 putjes in maar ???

cheers
Dom

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Mooi hè Dom? :p
De putjes zijn van de (boutkoppen? van)bevestiging van het schanier aan de binnenkant van het luik. Handgrepen horen er niet op, het luik was 'springloaded' ;)
Je model ziet er al goed uit, maar ik zie een naadje aan de voorkant van de koepel (maar die wordt vast nog weggewerkt ;) ) en op de foto lijken de beugels aan de zijkant niet scherp gebogen.
Ik kijk uit naar de rest van het model!
Jan :D

He Jan, ALLE naadjes moeten nog weggewerkt worden !!

ook de lasnaden

de beugels zijn idd niet echt scherp afgewerkt, vond een afgeronde hoek wel mooier (correct ??)

BEDANKT voor de info !!!

cheers
Dom

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Hey Dom,no problem mate ;) .ik vind de beugels wel mooi zo.iets verschillend van vorm[gebruikt]houden zo.op de luiken zaten idd geen handgrepen zoals jan al zei.wat vind je zover van deze trumpeter kit??

groeten jeroen,.

Bovenaan