DOM : Egyptische BM-13 Katyusha ... AF

Ok ik doe toch mee

Revell's 1/35 BM-13 Stalinorgel

ik heb de doos net voor een tientje aangeschaft , hij is niet beschadigd deze keer.. ;)

ik begin er vanavond aan

cheers
Dom

03076.JPG
 
Hoi Dom,
Ik wil niet vervelend zijn maar ik ben bang dat de FOCtator slecht nieuws hier nog gaat posten voor jou... ik wilde namelijk ook in eerste instantie meedoen met een alans stalinorgel die ik een tijd geleden van jou heb overgenomen...... maar je raad waarschijnlijk al waarom ik nu een steyr commandeurswagen bouw en niet het stalinorgel?? :oeps:

grtz jeroen
 
idd het geschut is het probleem... het is een modificatie op een gewone vrachtwagen (geloof ik) dat was althans bij mij t probleem... maar onzer aller geliefde en geeerde FOCtator :) zal ongetwijfeld zijn beslissing hier verkondigen :nouja:

grtz jeroen
 
Jeroen, in eerste instantie was het de bedoeling om alleen ongewapende softskins te bouwen voor deze FOC, maar in de praktijk bleken veel mensen toch de voorkeur te geven aan bewapening.... Mocht je jouw Stalin orgel alsnog willen bouwen... ga je gang, hoewel je de steyr waarschijnlijk wel af krijgt deze FOC :duivel:
Jan :)
 
Hey Dom doet toch weer mee :D .praat me niet over beschadigingen meer ,heb er ook een ontvangen :nouja: .

Ja dat krijg je jeroen als je de Focta...... euh...Jan beledigt :duivel:
gewoon raketten op die steyr zetten ;)

ben zeer benieuwd wat je weer met deze gaat doen Dom 8)

groeten jeroen,.
 
Jan Peters zei:
Jeroen, in eerste instantie was het de bedoeling om alleen ongewapende softskins te bouwen voor deze FOC, maar in de praktijk bleken veel mensen toch de voorkeur te geven aan bewapening.... Mocht je jouw Stalin orgel alsnog willen bouwen... ga je gang, hoewel je de steyr waarschijnlijk wel af krijgt deze FOC :duivel:
Jan :)
:oeps: :oeps:

hahah nou Dom heb jij ff mazzel. Ik hou t maar bij mn Steyr. Die is nu mooi qua bouw klaar en kan in de komende week al onder de airbrush (foto's volgen dan). Misschien dat ik een Steyr tenminste nog wel binnen de gestelde termijn afkrijg :oeps:

grtz Jeroen
 
ok update-time

het onderstel zit ineen en nog steeds...heel erg goeie pasvorm overal !!

leuk kitje trouwens om OOTB te bouwen, morgen es kijken in Eindhoven voor een figuurtje...

tweede foto is de reden waarom ik de laatste tijd niet veel gepost heb, de herinrichting van ons interieur, bwah tis ook plakken en schilderen hé ;) ;) , een sfeerfotootje 8)

cheers
Dom

ruskat2ll6.jpg


interieurgd0.jpg
 
Het verbaasd me eigenlijk te lezen dat de kit zo makkelijk in elkaar gegooid kan worden. Hij is al heel wat jaren oud en ik had daardoor het vooroordeel dat je de nodige plamuur nodig zou hebben. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Voor wat de tweede foto betreft, ik mis hier duidelijk de afwerking. Ik weet namelijk dat je veel beter kan presteren. Vooral het ontbreken van een wash, een veel te lichte filter en een te dun opgezette drybrush maken dit onderwerp niet tot mijn favorieten. En dan heb ik het niet eens over het ontbreken van de juiste ondergrond...

groeten Maarten
 
Tuurlijk komt er een ondergrondje bij ;)

ik ben volop aan het brainstormen daarover

wellicht wordt het een verlaten en leeggeplunderd voertuig dat wordt bekeken door een duitser, met de raketjes eraf natuurlijk

cheers
Dom

ps : ik ben nog volop aan het opkuisen aan deze ;)

ruskat3so6.jpg

Shot at 2007-11-24
 
Terug
Bovenaan