DKW NZ350

Johannes Haspels

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Halbketten
Beste allen,

Voor een Opel maultier Feldküche-project ben ik o.a. bezig met een DKW van Tamiya.

Geen enkele problemen gehad met de assembly, valt het in elkaar als een zonnetje. Een beetje foto's kijken op internet over de DKW leert wel dat de motor redelijk kaal is afgeleverd, op de 2 holle tassen na dan. Het loont zeker de moeite om enkele details toe te voegen en 'm op te fleuren. 🙂

Met messing heb ik enkele motordetails (remkabels, overbrengingen) toegevoegd, naast de Tamiya gasmasker en Verlinden (#1158) gegespte voederbak. De omgekeerde camo-helm is van TANK (wellicht #A-87) en tenslotte de rugtas van een Bronco SfL 8,8cm (#CB35174) van Erich Reist, waarvoor mijn dank. Het flapje achterop de fender en de geperforeerde gasmasker-strap zijn van een oude mayo-tube ...

De binnenkant van de motortas aan de rechterzijde mag ook nog dichtgemaakt worden, zag ik.
Qua kleur neig ik naar panzergrijs.

Binnenkort hopelijk meer ! 😀

Der Johann

Allicht nog t naadje op de gasmaskerbus wegschuren? Verder een leuk karretje zo hoor

Hi Johannes,

Tamiya is altijd lekker 😉 Mooie motor. Alleen de spaken zijn (logischerwijze) te dik, maar dat is op te lossen door hem bemodderd te maken. Weet niet of dat in de setting past, maar is een optie.

Mvg,

Vincent

Terug
Bovenaan