ondanks de starre vooras en de bladvering van de jeep, hoort het rechtervoorwiel wel de grond te raken.
hoe is die amerikaan op die verdieping gekomen, ik zie geen trap, en om zo ff te klimmen is het vrij hoog, aangezien ik ook geen touw oid zie.
de achterlichten van de willy's hebben ook kleur, wordt overigens veel vergeten, ze zijn nu OD, maar behoren oa rood te zijn, dit moet ik even nazoeken, of iemand van de experts moet het nu weten?
de willys zit onder de modder, maar binnenin bijna niet, ook geen voetstappen, en de voorruit is omlaag, ondanks dat het dio eruit ziet of het net geregend heeft (veel modder op de willy's), terwijl een rechtopstaande voorruit lekkerder rijdt bij nattigheid, gemak dient de mens.
de jerrycan voorop de willy's, leuk bedacht, nog niet gezien, maar het riempje hangt wat slap, en dat is niet echt handig!
en als laatste, het puin en de modder zijn nu vooral bruin en grijstinten, terwijl er een bakstenen gebouw staat. om het monotome bruin / grijs wat te breken kun je enkele stenen een rodere tint geven, het breekt wat, en het brengt net iets meer spanning in het geheel!
verplaats je eens niet als toeschouwer, maar als kriticus, dan zie je dingen waar je anders niet op let, en verplaats je eens in de situatie van de afgebeelde personen, hoe kom ik daar, wat doe ik daar, waarom doe ik dat?
in ieder geval, ik vind het begin erg goed, en ondanks de puntjes, toch zeker een dio met veel potentie, niet te overdone, niet te groot, mooie compositie, noem maar op, alleen de puntjes op de I moeten er wat mij betreft nog op!
Timo