dio night fighting

hallo allemaal,
hierbij nog wat foto,s van een van mijn laatste projecten.
het is begonnen voor een thema bouwproject van onze club de BMC.
het ging om een 251 te bouwen.
ik heb hiervoor gekozen voor de UHU
het dio is compleet gemaakt met mijn eigen VBM producten ( met uitzondering van het muurtje en de lantarenpaal).
zo kan ik hem op mijn stand zetten op de beurzen om te laten zien wat je met de producten kunt doen.
de figuren zijn van Dragon en de 251 is van AFV club,en de sokkel is natuurlijk van onze eigen sokkelkoning Eric Jacobs
genoeg gekletst hierbij de foto,s.

sint2008001.jpg

sint2008002.jpg

sint2008004.jpg

sint2008006.jpg

sint2008007.jpg

sint2008015.jpg

sint2008018.jpg

sint2008010.jpg

sint2008011.jpg

Een geslaagd dio Arjen. Ik heb de 75% versie al in Riel mogen aanschouwen. Een overtuigende gevechtsscene en alles netjes afgewerkt hoor. Leuke details zijn wat mij betreft de putdeksel en het hekwerk.
Neem je hem nog een keer mee volgende week? 😉 😕:

leuke en vooral ook orginele setting Arjen! Toch leuk dat je je eigen produkten in een setting kan verwerken. Als ik 1 kritisch puntje mag geven, en het zijn inderdaad wat bewerkelijke figuren deze serie "vroege" figuren van Dragon dan is het wel de flash randen op de diverse schoenen/laarzen. De officier schietend met zijn MP40 heeft nog veel te veel flash op zijn laarzen. De soldaat met de Panzerfaust idem.

De lantaarnpaal had ik ook vervangen door een iets betere uitvoering dan die die je nu hebt gebruikt.

Blijf erbij dat het een leuke en orginele setting is en jammer dat ie niet echt in het donker te zien is 😉 .

JW

Dit is smullen!!!

Het is de eerste keer dat ik de UHU in een dio gebruikt zie en ik wist niet dattie van boven dicht was. Ik dacht altijd dat daar een grote klep zat, die over het motorgedeelte naar beneden geklapt werd. Of ziet die klep er zo uit?

Ik vind vooral de schreeuwende infanterist tot de verbeelding spreken. Mooie interactie.

Vwb de afwerking zijn de aandachtspunten al aangehaald.

Ik heb 'm laatst al in Eindhoven gezien, hoewel nog niet af.... misschien een gek idee, maar waarom maak je er geen shadowbox (donkere kijkdoos 🙂 ) van? Dan komt de IR uitrusting echt tot zijn recht 😉
Jan 🙂

Terug
Bovenaan