Zuid-Oost Dinsdag bouwavond Historamawereld

Dit bericht heeft betrekking op de regio Zuid-Oost.

PietvanHees

Regiocoördinator Zuid-Oost
Lid van de TWENOT
We gaan de eerste bouwavond in de regio zuid-oost starten op de schitterenste locatie: Historama Wereld!

Er zijn maximaal 12 plaatsen. Opgeven via PB bij mij.

We starten ca 19:30 einde ca 22:00 / 22:30
(details van route / parkeren en zo krijg je via PB)

We zijn er weer klaar voor! Dinsdag avond 18-2 wordt de 2e bouwavond inHistorama Wereld, Son.

Laat even weten dat je er bent, (voor de catering.)

Ow, en dat deze heren na gedane arbid al ingepakt hebben was alleen omdat ik de foto's te laat heb gemaakt.
IMG_20250121_220659.webp
IMG_20250121_220734_1.webp

IMG_20250121_220654.webp
Enigste minpunt van de avond: we zaten door het hele museum. Goed voor de progressie van je modellen, maar ik heb wel erg veel stappen gelopen die avond. Dat gaan we morgenavond anders doen. Gezellig bij elkaar!

De 2e bouwavond (18-2) was beslist nog gezelliger. Toch veel gebouwd, terwijl we veel meer kans hadden om te ouwehoeren. (Toch knap dus!)

IMG_20250301_123936.webp

De derde avond wordt dinsdag 1 april (Ja, ja.... Geen grap, echt waar) Dus om de laatste puntjes op de i te krijgen voor de wedstrijd van 6 april! Kom naar de grens van Son en Best, (Meld je wel even aan.)

Gisterenavond was het weer een avondje met de hobby aan de slag bij Historama Wereld.
1000066829.webp
Daar er momenteel heel veel modelbouw te doen is, was de opkomst zodanig dat we in een gezellige setting rondom het "Ardennen" diorama konden gaan zitten. Als dat geen inspiratie geeft...

Gr Bas

Terug
Bovenaan