Ik zag het kleinood staan en dacht, "OK voor mij..."
Er komen wel meer Teigetjes voor bij maar deze gaat helemaal open. Het hele interieur is daardoor zichtbaar. Dus geen gevecht schade of andere bevieszaken. Een cleane nette bak.
De doos ziet er al indrukwekkend uit. 45 bij 27 centimeter. Een groot aantal ramen met heul veul plakspul wat er erg goed uit ziet. Geen overbodig vlees aan de onderdelen. Jammer dat er dan weer van die reepjes wubbuh bij zitten dus moet ik even op zoek naar wat tracks voor Teigetje.
Het draai en wiel spul daar sla je echt van achterover. Een bijna niet te tellen aantal wielen laat Teigetje rollen. Daar kwam ik achter met het droogpassen. Je zal in de krieg er maar ééntje aan de achterkant hebben moeten vervangen. Dan denk je al snel aan overlopen omdat het bij de Yanken iets eenvoudiger is.
Dit wordt een bouw- en spuit- simultaan klus. Dus nadat de assen er in liggen de ene helft in een grijs kleurtje gezet. Morgen de andere helft wit. Waarom niet eerst wit? Nou, nu krijg je een mooie diepte werking...
Er komen wel meer Teigetjes voor bij maar deze gaat helemaal open. Het hele interieur is daardoor zichtbaar. Dus geen gevecht schade of andere bevieszaken. Een cleane nette bak.
De doos ziet er al indrukwekkend uit. 45 bij 27 centimeter. Een groot aantal ramen met heul veul plakspul wat er erg goed uit ziet. Geen overbodig vlees aan de onderdelen. Jammer dat er dan weer van die reepjes wubbuh bij zitten dus moet ik even op zoek naar wat tracks voor Teigetje.
Het draai en wiel spul daar sla je echt van achterover. Een bijna niet te tellen aantal wielen laat Teigetje rollen. Daar kwam ik achter met het droogpassen. Je zal in de krieg er maar ééntje aan de achterkant hebben moeten vervangen. Dan denk je al snel aan overlopen omdat het bij de Yanken iets eenvoudiger is.
Dit wordt een bouw- en spuit- simultaan klus. Dus nadat de assen er in liggen de ene helft in een grijs kleurtje gezet. Morgen de andere helft wit. Waarom niet eerst wit? Nou, nu krijg je een mooie diepte werking...