De uitslagen van de FOC. De winnaar is bekend!

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Zoals jullie wellicht gezien hebben is de uitslag van de jury binnen :)
Ik ga vandaag en morgen de uitslagen plaatsen, dus morgenavond is de winnaar van deze FOC bekend.
Bedankt voor jullie deelname, het was weer een goede editie! Er zijn veel mooie modellen en diorama's gemaakt, en als we wat van elkaar geleerd hebben zijn we allemaal een beetje winnaar ;)

Zoals ik al eerder aagegeven heb wordt dit mijn laatste FOC, maar de volgende FOC komt er al weer aan.... We hebben Richard Polderman als vrijwilliger aangewezen, en hij heeft toegezegd de volgende FOC (s) te begeleiden.

Ik dank jullie allen voor de aandacht, Jan :)

Jan Peters

Lid van de TWENOT
De winnaar van FOC #10 is Rick van Sinderen :D

Iedereen bedankt voor het meedoen, en tot de volgende!
Jan :)

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
En hier een klein woordje van de aangewezen vrijwilliger.

Allereerst Jan bedankt voor het leiden van de afgelopen 8 FOC's. Goed werk man!

Ik vind het leuk dat je me gevraagd hebt om de volgende FOC(s) te gaan begeleiden en heb er ook erg veel zin in. Ideeën voor een nieuwe FOC zijn er al, maar daarover binnekort meer.

Groeten,

Richard

Elco Elings

Lid van de TWENOT
Misschien off-topic maar lijkt me leuk dat alle foto's in de ere gallerij het ook doen.
Heb er 2 die t niet doen?

FOC 02, October 2005: Thema: Woestijnoorlog, vrije invulling
Winnaar: Marcel Jussen

FOC 07 maart 2008: thema: 'softskins'
Winnaar: Erwin Verhoeve

Tis maar een tip ;)

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Elco,

Klopt. Ik heb even de eigenschappen van de foto's bekeken, en dan zie je dat de foto's van de winnaars de foto's zijn die ze zelf hebben ge-upload. Dus als desbetreffende persoon zijn foto van imageschack/photobucket oid haalt, dan is deze ook niet meer te zien in de eregallerij.

Groeten,

Richard

Dat is een beschrijving van het probleem maar dan vanuit een andere invalshoek Richard.
Oplossing: winnaars sturen foto's naar Twenot beheerder en deze zorgt ervoor dat ze ergens worden geupload waar ze niet meer vanaf worden gehaald.
Ik vind het ook niet kunnen dat er nog lege jaargangen zijn, dat doet afbreuk aan het geheel.
:D ;)

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
John,

Je hebt helemaal gelijk :) En je oplossing is bij deze genoteerd, en zo zullen de foto's in de eregallerij in het vervolg geplaatst worden.

Groeten,

Richard

Elco Elings

Lid van de TWENOT
John van Pelt zei:
Dat is een beschrijving van het probleem maar dan vanuit een andere invalshoek Richard.
Oplossing: winnaars sturen foto's naar Twenot beheerder en deze zorgt ervoor dat ze ergens worden geupload waar ze niet meer vanaf worden gehaald.
Ik vind het ook niet kunnen dat er nog lege jaargangen zijn, dat doet afbreuk aan het geheel.
:D ;)

Je bent me net voor.. ;)

Misschien een leuk idee mocht er nog wat met de website worden gedaan in de vorm van repo's of weet ik veel wat allemaal is een sectie FOC winnaars, kan je deze gelijk doorlinken naar t forum. Het is maar een idee..

Grtzz

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Aan de foto's wordt gewerkt, dus jullie kunnen rustig gaan slapen vanavond... Richard zit overal bovenop ;)
Ik heb zojuist alle FOC onderwerpen naar het FOC archief verplaatst, en daarmee de weg vrij gemaakt voor Richard om een nieuwe FOC op te starten.
Vanmiddag hebben we zijn plannen doorgenomen, en het beloofd wat te worden.
Bij deze wens ik Richard veel succes bij het leiden (lijden :p ) van de volgende FOC's, en wil ik iedereen bedanken bedanken voor het meedoen aan de afgelopen FOC's.
Jan :)

Martin Dogger

Lid van de TWENOT
Jan Peters zei:
Vanmiddag hebben we zijn plannen doorgenomen, en het beloofd wat te worden.
Hulde aan onze hopman!

En Jan, bedankt voor de leiding van de afgelopen FOC´s. Je hebt er veel werk aan gehad, met name alle PB´tjes met vragen over ´U wilt met deze bouwdoos deelnemen, mag dat?'

Groet, MartinD

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Jan Peters zei:
Bij deze wens ik Richard veel succes bij het leiden (lijden :p ) van de volgende FOC's Jan :)

Jan, dank je....geloof ik :oei: :)

Maar inderdaad, ik heb wat plannen die ik graag ten uitvoer wil brengen maar daarover later meer....over een weekje over drie.

Volgens mij is het nog wel mogelijk om voor de zomervakanties nog een FOC te doen, ik zal dan ook zometeen een poll plaatsen.

Groeten,

Richard

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Een nieuwe poll laat heeeeel even op zich wachten daar ik nog niet de mogelijkheid heb om een poll in deze afdeling van het forum te starten.

Groeten,

Richard

Bovenaan