Henry Klom
Lid van de TWENOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Die M4A4 Sherman is dacht ik naar Maastricht gegaan, maar is als het goed is wel nog steeds eigendom van de familie Louwman.
Sherman die wannabe Crocodile is, vet idee voor dio inderdaadDe beschildering is wel een uitdaging voor een diorama 🥵
En omdat er ook 1:35 Bibers te koop zijn kun je de hele speeltuin makenvet idee voor dio inderdaad![]()
Alex;
Waren er daar in Maastricht dan plannen voor een oorlogsmonument of zo? Merkwaardig is wel dat als de tank nog van de familie Louwman is.....en de tank in Maaldrift opgeslagen stond.....er even verderop langs de A44 het Louwman automuseum staat. Ze hebben daar van alles op voertuiggebied staan dus logischerwijs zou een rupsvoertuig, als een tank, ook wel in de collectie te passen zijn. In het automuseum staat wel een Caddilac van Elvis Presley...da's toch ook een tank.😉
Henry, nee geen plannen voor een monument voor zover ik weet, maar naar Maastricht gegaan voor restauratie; ik meen dat er ook nog een Sherman van de Bernard kazerne die kant op is gegaan voor restauratie (die Firefly met Pak40 mondingsrem?). Of ze daar nog steeds staan, weet ik niet.
Vermoedelijk als carnavalswagen …daar leek het toch al op…Tja, als die tanks voor een restauratie naar Maastricht zijn gegaan dan ben ik benieuwd hoe ze eruit zien als het werk klaar is.😇