Hoi Eric,
Mooi dio, leuk onderwerp 😉
Een paar puntjes van mijn kant:
Je schrijft dat de russen de stad binnentrekken....als de T34 aan het rijden is dan kan de chauffeur op dit moment niks zien....het luik en de periscopen zijn beide gesloten😉
Bovendien zal dat (mooie!) figuurtje voorop niet lekker blijven staan op een rijdende tank.
De loop vind ik wel heel erg omhoog staan, ik weet niet hoever zo'n loop omhoog kan bij een T34/85, maar ik vind dit net te veel voor mijn gevoel
De T34 zelf vind ik wat aan de 'witte' kant, whitewash op tanks is meestal van kalk oid, en slijt erg snel af op randen ed, zeker in het geval van een door infanterie bereden T34 , dus flink chippen en washen 😉 Als de whitewash net aangebracht zou moeten zijn, dan neem ik aan dat je nog sneeuw gaat toevoegen op je dio.
Het gebouw en de ondergrond vind ik wel erg goed gedaan, met genoeg puin, hoewel niet geheel passend bij de beschadiging van het gebouw. Is dat gebouw zelf gemaakt, of komt die uit een kit? Ik vind 'm in ieder geval geslaagd 😀
Kun je nog wat meer foto's plaatsen, ook van details en de figuren (die ik er erg goed uit vind zien, op deze foto's!)
Ik hoop snel wat meer van je werk te zien 😀
Jan 😀- niet bang om kritiek te leveren 😉