Tom de Kruijff
Lid van de TWENOT
- Interesses
- veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
- Schalen
- 1:9
- 1:16
- 1:35
Aangezien ik moet wachten op wat tekening vanuit Bovington voor m'n stag mkIII ben ik maar begonnen aan de crusader (het overgebleven deel van de toren.)
Hier een eerste indruk. Wat zijn die Stags groot.
Ik denk dat ik de wading stack iets moet inkorten.
Gelijk maar een vraag weet iemand de maten van het splinter scherm voor de Bofor?Ik heb zat foto's gevonden maar het blijft lastig omde juist uit te maat uit te vogellen.
Hier zijn wat slecht updates.
Ik heb de stack 10mm verlaagd,kkomt beter overeen met de werkelijkheid.
Ben de bestuurders plek aan het bewerken. Heb al het extra panserplaat gebeuren aan gebracht. Ben nog bezig met de lucht inlaat stacks.En moet dan opzoek naar munitiekisten voor 40mm bofor.Het hele achterdek komt vol te staan.De volgende fotoos als m'n batterijen weer vol zijn.
cheers,Tom
Hier een eerste indruk. Wat zijn die Stags groot.
Ik denk dat ik de wading stack iets moet inkorten.
Gelijk maar een vraag weet iemand de maten van het splinter scherm voor de Bofor?Ik heb zat foto's gevonden maar het blijft lastig omde juist uit te maat uit te vogellen.
Hier zijn wat slecht updates.
Ik heb de stack 10mm verlaagd,kkomt beter overeen met de werkelijkheid.
Ben de bestuurders plek aan het bewerken. Heb al het extra panserplaat gebeuren aan gebracht. Ben nog bezig met de lucht inlaat stacks.En moet dan opzoek naar munitiekisten voor 40mm bofor.Het hele achterdek komt vol te staan.De volgende fotoos als m'n batterijen weer vol zijn.
cheers,Tom