Cromwell mk IV klaar

Peter Stoof

Lid van de TWENOT
Re: Cromwell mk IV

Lekker bezig John,

Nog een hoop te doen maar het zier er goed uit, leuke setting.
Heb je ook nog plannen voor een tank crew, zo ja, welke?

Peter

John Kooyman

Lid van de TWENOT

peter schreef:
Nog een hoop te doen maar het zier er goed uit, leuke setting.
Heb je ook nog plannen voor een tank crew, zo ja, welke?

he peter om eerlijk te zijn ik ben onder tussen al weer een stukje verder maar ik heb nog genoeg te doen.
op een of andere kom ik er op het moment niet aan toe om de cromwell verder af te werken.
eigenlijk ben ik niet van plan om er een tankcrew bij te doen het idee is dat de infantry onder vuur ligt en een button up tank ze helpt de vijhand tot zwijgen te brengen
als ik een tankcrew zou gebruiken zou ik deze van resicast gebruiken.

john

Peter Stoof

Lid van de TWENOT

Hoi John,

Ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet.

Wat je keuze voor de tank crew betreft, die zien er goed uit.
Ik ga eens kijken of ik dit setje ergens kan vinden.....
Ik had ook hog een setje van Hobbyfan gezien, Alamein, maar om die er nu in te zetten..... tja....

Succes verder, Peter

John Kooyman

Lid van de TWENOT

hoi peter

helaas ben ik nu nog niet zover dat ik foto's kan plaatsen. je weer wel werk, feestdagen, 4 en 5 mei neemt veel tijd in beslag dus ik heb niet zo veel kunnen doen als ik wilde.
ik verwacht dat ik in de loop van deze week weer foto's kan plaatsen.
het resicast setje dat ik je liet zien heb ik op het moment ook niet maar ik ben van plan om het mee te brengen uit overloon.
het setje met etende tankcrew in pixie suits van resicast heb ik wel maar dat vond ik niet geschikt voor wat ik in gedachte had.
de Hobbyfan figuren zijn hele mooi zelf heb ik de blackwacths tankriders setjes.
het Alamein setje van hobbyfan is mooi maar ik zou het biet gebruiken voor een overloon project dat is mijn idee maar er zijn altijd mensen die daar anders overdenken.

john

John Kooyman

Lid van de TWENOT

even een update helaas iets later dan ik wou maar privé problemen maken dat ik nu pas de kans heb om dit te doen.

john

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Ha John, je gaat lekker zo te zien. Die lijnen tussen de twee ramen in de muur, zijn dat breuklijnen in het pleisterwerk of is dat de basis van een soort klim-op?

Bruce

John Kooyman

Lid van de TWENOT

he bruce het gaat inderdaad wel lekker. ik moet nog wel wat verder afwerken voor dat ik gras en ander groenspul gaan planten.
wat jij bedoelt zijn scheuren in het pleisterwerk maar je geeft me wel een ideetje. die scheur is een van de dingen die ik nog verder moet aan pakken.

john

John Kooyman

Lid van de TWENOT

even een update. ik heb van de week wat aan de cromwell gedaan en ben flink verder gegaan met de ondergrond ik denk dat ik aardig op weg ben daar mee.

john

John Kooyman

Lid van de TWENOT

weer een update de foto's die ik nu plaats zijn door mij eigenlijk genomen om foutje en vergeten dingen op te sporen.
ik was eerst niet van plan om ze te laten zien maar nadat ik ze vandaag nog eens heb bekeken ben ik van gedachte veranderd.
ik dacht na ze te hebben bekeken "misschien word ik na veertig jaar oeffenen nog eens een echte modelbouwer" :rofl:
veel plezier met het bekijken.

john

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Ik bekijk hem morgen wel wat beter, kan ik gelijk kijken of de rat wel de juiste vacht heeft voor 1944 ;)

Bruce

Bovenaan