Hoi Raymond,
V.w.b. de jib booms: ik heb een tekening gevonden, waarin deze duidelijk als koker zijn weergegeven. De afbeeldingen in het instructie handboek laten duidelijk een glad profiel zien in de voertuigkleur. Als je wilt, kan ik nog een paar foto's voor je maken en posten. Weglaten kan ook, niet alle voertuigen schijnen ze bij zich te hebben gehad. Als je het anders wilt doen (wat ik op dit moment kan begrijpen): het is jouw keuze.
De Britten zaten volgens mij niet echt in de Ardennen, maar wel aan de Maas (Givet, Dinant and Namur). De Britse 11e Pantserdivisie is in elk geval in Namur geweest. Deze had Cromwells (met ARV's) in het pantserverkennigsregiment (45 in witte cijfers op een groen boven blauw vlak).

11e pantserdivisie heeft een stier op een geel vlak.

De overige Britse pantserbrigades die, voor zover ik heb kunnen vinden, die kant op zijn gestuurd, hadden Shermans en Churchills.
En een bekende foto van een Cromwell ARV van de Britse 11e Pantserdivisie (29th Armoured Brigade).

De cirkel is wit (C squadron), dit kan ook een open driehoek of vierkant zijn voor resp. A en B squadron).
Succes verder, Jan