Creditcard fraude problemen door hack bij hobbyeasy...

Ik ontving een bericht dat er opp mijn creditkaart een poging tot een fraudulente actie geweest is...deze werd geblokkeerd door het systeem van de uitgever van de kaart. Nu heb ik op de site van hobbyeasy gelezen dat er nog mensen zijn met soortgelijke problemen...dus de mensen die de laatste weken bij hobbyeasy besteld hebben kunnen misschien hun uitgavenstaat van de creddit kaart nakijken of er geen fraude gepleegd is...
pascal

Interesses
Vooral modern, heb veel IDF, wat US, NL, DE, GB en SU modellen klaar staan om te bouwen.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
9 lAV's van Esci, Italeri en Trumpeteer
Als je bestellingen doet op buitenlandse sites dan kun je ook kiezen voor een paypal account, dan zijn je credit card gegevens nergens bekend..
Bonus :Ik heb ooit iets besteld bij site zonder dat ik het geleverd kreeg, dan krijg je via paypal je geld terug,

Walter Jonkers

Geen detail te gek …
Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
Schalen
Nu bezig met
YPR-PRAT, M577, AMX-PRI, NEKAF, MUNGA, Leopard 2A4, M109A2
Als je bestellingen doet op buitenlandse sites dan kun je ook kiezen voor een paypal account, dan zijn je credit card gegevens nergens bekend..
Bonus :Ik heb ooit iets besteld bij site zonder dat ik het geleverd kreeg, dan krijg je via paypal je geld terug,
Paypal werkt erg goed en veilig inderdaad!

Jan van Harn

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse Gemenebest WW2
Schalen
Nu bezig met
Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Ik heb dezelfde ervaring. PayPal zelf kost niets bij aankoop, er zit wel een kleine toeslag op vreemde valuta.

Frank Langeler

Als ik het niet kan 3D printen dan........
Lid van de TWENOT
Interesses
WOII Duits, Slag om Arnhem
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Same here, ook ideaal als je, zoals ik zei de gek, je eigen winkeltje hebt op shapeways ( ACS16 on Shapeways ) of af en toe spulletjes verkoopt op E-bay.

Het probleem was dat je bij hobbyeasy niet kon bestellen met paypal...dat is nu veranderd...trouwens bij luckymodel rekenenen ze een kost aan van 4% op je bestelling+portkosten als je met paypal bestelt...kan ook al oplopen voor grote bestellingen...

Bovenaan