Clubmobile on parade

Tini Hendriks

Lid van de TWENOT
Interesses
van Little Willie tot Leopard A4A1
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
Nu bezig met
PLASTIC
Eigenlijk geen tussendoortje te noemen, er was meer werk aan het geepje dan ik dacht.
Bouwfase voorbij en nu wat vrouwen om me heen verzameld… en het mes erin.
Tijdens de speurtocht voor mijn GMC Clubmobile kwam ik deze foto tegen.
Alles afgezocht maar ik vind niets meer erover.
Inspiratie voor een vignette dus, … én een flinke uitdaging

FE8FC3BC-C96A-46E4-AE58-3B523B3F7372.jpeg

754AE70D-5403-4A55-A9AB-6F3163DC5BA6.jpeg

1812503F-C06C-4FE6-9159-B33DA7D162AE.jpeg

Originele uitvoering! Welk merk is de bouwdoos. De oude Tamiya?

Heel leuk om te zien dat je niet bang bent voor putty 😀👍

mooi 'tussendoortje' (al weet ik effe niet hoe je Doortje in het Engels zou noemen.... Doris ? 😉)

Oei, hebben ze nu een hippe leren jas tini? ik denk dat dit wel eens een leuke aanvulling is op de kast met verder alleen booskijkende mannen met het geweer im de aanslag...

Oke, gek kleurtje dan, ik heb het niet zo op glimmend maar alla. Leuk geheel alvast zo, ik beb benieuwd naar "af"

Laagje matte vernis en je bent er zo vanaf 🙂 Wat zulke verf betreft, vind ik de Army Painter Soft Tone wel een goede. Ongeveer de kleur van Tamiya Smoke, maar dunner en droogt zijdeglans, zo niet mat.

Maar, @Timo de Porto. Er was wat “fishy“aan, ik was te veel naar de groene kant gegaan. Dus goed dat je een punt maakte.
Dus opnieuw de boel gedaan, meer de (goede) blauwe kant op, (hoop ik 😉)
Van Army Painter heb ik alleen kwasten, @Jakko Westerbeke.
Moet ik eens gaan proberen. Bedankt voor de tips
3C01BFD8-BB42-40CA-A204-7DE11AD125C7.jpeg4DB3E4C9-4CEA-4893-A2ED-CCBD4E140467.jpeg

Oh dat is nogal een verschil, en nog wel een gunstig verschil ook. Ik heb eens wat luftwaffe figuren geschilderd in een vergelijkbare kleur, maar het viel me niet mee,.het blauw verschiet snel naar een andere blauwe kleur voor highlights dus je moet heel subtiel zijn, en degenen die mij kennen weten dat ik dat niet ben...

nogal een verschil
Het valt niet mee, die blauwige kleuren, ook al om het feit dat ik niet veel blauw in huis heb, tis meer van groen, grijs, aarde en zand.
The fly boys zullen wel een heel ander pallet in huis hebben 😜
Maar goed, de dames mogen niet klagen om variety.
918B4BB6-945D-4C1F-9D29-B0FB85C4F4FB.jpeg

Terug
Bovenaan