chevvie WIP

Ik zoek hier mee een beetje de grens op ik weet het
maar dit is wat ik nu gebouwd heb.

Eindelijk weer iets voor mezelf gebouwd en niet te ingewikkeld
zoals je ziet is het weatheren nog niet klaar

Als iemand nog tips heeft om hier iets van te maken hoor ik het graag

01.jpg

02.jpg

04.jpg

03.jpg

ik heb er ook nog een figuurtje bij verbouwd
07.jpg

laat maar horen

Heel mooi Leon, erg orgineel

Hoe is dit model samengesteld? scratch/ombouw/rudd (dit laatste lijkt me sterk 🙂 )

groeten Maarten

Ik vind dit wel erg gaaf ! Origineel inderdaad. Samenstelling lijkt mij persoonlijk op LDRG-chev-cabine met GMC-achterkant ?
Paar minichippings zouden volgens mij niet erg misstaan. Anyways...mooi apparaatje. 🙂

groet Frank

Inderdaad Frank heeft gelijk

Het is een LRDG chevrolet cabine en verlengd chassis
met GMC dak, deuren en laadbak.

Voor wat betreft chippings ik heb dit nog nooit gedaan
dus dit kan wel eens spannend worden
Ik ben zowiezo niet zo'n schilder held. 😳

heren bedankt

Groetjes

Leon

Hoi Leon, dit is echt een toffe set! Echt wat verfrissends hiero. Super cool met die prop blades achterop. Zag tijdens de afgelopen Wings & Wheels zo een gekleurd wagentje:

Navy_truck.jpg

en idd ook van de Navy. Bouw voornamelijk Duits spul maar dun deze lijkt mij toch erg fijn om eens een maal te bouwen.

Mocht je nog gaan chippen met weinig ervaring dan heb ik wellicht een oke tip voor je: probeer dit te doen met olieverf. Is iets moeilijker dan met bv acryl maar het voordeel is dat je minder snel je model naar de gallemiezen werkt omdat je als je niet tevrden bent over je chips, deze na een dag of 2 nog gewoon kan verwijderen 😀

Dit heb ik zowel toegepast op mijn Tiger I als mijn AB 41. (http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?p=122356&highlight=#122356)

K man, succes & de massel,

Marcel.

Hey Leon, orgineel onderwerp en mooi uitgevoerd.
Ik ben benieuwd hou het eruit ziet als de figuurtjes klaar zijn.
Zijn de props scratch of "geleend" uit een 1/32 kit?

Bruce

Heren bedankt weer voor de reacties

Gert Jan, ik heb altijd gedacht dat proppellers van een soort rubber laag werden voorzien en dat die langzaam versleet en los liet
Of dit ook echt op deze manier gebeurd weet ik niet maar ik vond het er goed uitzien.
een beetje artistieke vrijheid zegmaar.

Marcel, bedankt voor de tip ik ga het probeeren en je zult hier binnenkort wel het resultaat zien.

Bruce, er komt maar een figuurtje in de laadbak te zitten er komt ook verder geen diorama om heen.
De props zijn van een 1:32 Mosquito de romp daar van wil ik gaan gebruiken voor op deze:

VINT105.jpg

Terug
Bovenaan