Centurion ARV 1/25 update 13-6

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
De panther was af en plotseling lag deze kit op mijn buro 😱 8)

Dit is een oudje van tamiya. De 1/25 centurion. Een paar jaar geleden in Nieuwegein een hele partij 1/25 cenrurion onderdelen bij Tamiya gekocht en een tijdje later een complete centurion van Tom de Kruijf overgenomen met de bedoeling een zeer gedetaileerde centurion te maken. maar na het zien van de ARV versie......oh yes, die gaat het worden.

Voorlopig alleen de bovenbouw grotendeels gemaakt en die moet nog geplakt worden.

Overigens heb ik hier wel een vraag over. Heeft iemand foto's van beide gesloten luiken die op het dak zitten, maar dan zo ongeveer recht van boven?

Groeten,

Richard

IMG_8645.jpg

Hoi Richard,

Je bent er aan begonnen,ik ben benieuwd wat je van het oude gebakkie gaat maken.Bergingstanks zijn altijd een gaaf object om te bouwen.
succes ik blijf je volgen.

cheers, Tom

Hoi Richard,

Dit is interresant 🙂
Over die luikjes ik heb een Born in battle special over de centurion en ik heb nog een artikel van een AA centurion maar dan een Australische versie in Vietnam, met goede duidelijke foto,s mss is het wat om te lenen???

Gr Nick. 😉

Hoi

Was een beetje aan het neuzen en kwam deze tegen, misschien iets voor jou?
http://www.armodelbouw.com/catalog/product_info.php?cPath=511_436&products_id=11240
Hoop dat je er iets mee kan doen.

Cheers Ronald

Re: Volgende (half) scratch project, centurion ARV 1/25

Hallo dan, zie nu dat ik hier twee en een half jaar geleden voor et laatst mee bezig ben geweest. 😱 Dit weekend maar weer even erbij gepakt en weer wat aan gedaan. Het is nog niet veel, maar alle kleine beetjes helpen. Foto's zijn even uit de hand genomen. Heb even geen tijd voor betere foto's.

Groeten,

Richard

IMG_0071-1.jpg

IMG_0072-1.jpg

IMG_0073-2.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0076-1.jpg

Hoi Richard,

Erg strak scratching !

Wat me opvalt is dat je werkzaamheden er zo schoon uitzien; geen potlood- of markeringsstrepen.
Hoe doe je dit ? Teken je niet af, of maak je de te verlijmen onderdelen vooraf schoon ?

groet Frank

Terug
Bovenaan