Captured Halftrack

Okay de foto's zijn niet echt denderend, maar ik had nog een mislukte HT "drilling " liggen. Na een lange tijd van denken over wat ik ermee zou doen heb ik uiteindelijk besloten deze HT toe te wijzen aan de russen die 'm ergens tijdens de oorlog buit hebben gemaakt. Het bouwproces kan ik niet meer tonen daar dat al gebeurt is maar eventuele foto's over verdere afwerking zal ik beslist toe voegen.
captured005.jpg

captured004.jpg

captured003.jpg

captured002.jpg

captured001.jpg

Iemand nog suggesties en of tips (ik denk 't haast van wel) het model is al gedry-brushet en heeft al wel 2 verouderingslagen.
Tips of nuttige info welkom
Eric

Daarnaast de volgende keer de loop even uitboren. Een klein kuiltje mbv een scherp mesje is al genoeg.
En let erop dat de gietnaden verwijderd worden. Vooral boven op de loop is nogal wat te zien.

groeten Maarten

Dominique: ja die decal ik weet 't ik heb 't al geprobeerd te minderen door er een verdund verflaagje op aan te brengen.
Nog bedankt voor 't compliment 😕 Enne dat die foto's niet al te duidelijk waren had ik ook nog niet vermeld he. 😉
Maarten: dat uitboren van 't geschut is een goed idee, doe ik normaal ook altijd en nou ben ik 't vergeten , goed dat je me erop wijst.
Verder denk ik dat ik ook maar eens naar de oogarts ga voor haviksogen, hoewel ik idd wel ietwat van een gietrandje zie maar zeker niet overdreven veel.
Eric

Terug
Bovenaan