Butch Cassidy (niet WOII)

Hallo iedereen,

Andrea heeft een nieuw verfsetje uit voor huidskleur en natuurlijk moest ik dat eens proberen. Butch Cassidy stond al enkele maanden geprimed en was dus het lijdend voorwerp voor deze test. Deze verf is volgens mij echt de max en beter dan Vallejo. De verf geeft een lichte satijnglans wat knap is voor huidskleuren en er wat meer leven aan geeft (weeral een nadeel tegenover olieverf weggewerkt). Ik heb wel nog blauw, rood etc... van Vallejo gebruikt voor bepaalde effecten, maar in principe kan met enkel het Andreasetje een mooi gezicht geschilderd worden. Ik heb er ook nog met wat glansvernis opgezeten om een zweeteffect te krijgen. Het hemd zou ook klaar moeten zijn, het haar staat in de grondlaag.

alle opmerkingen en dergelijke zijn van harte welkom.

Groetjes,

Gino.

faceready2.jpg

faceready1.jpg

Hoi Gino,

Hopelijk ben je weer een beetje hersteld, ben in ieder geval blij weer een figuurtje van je te zien.

Van op de foto te oordelen ziet het gezicht er goed uit. Hemd trouwens ook.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de Andreaverf en de Vallejoverf? Het zijn beide acrylverven, maar is de techniek van deze beide hetzelfde?

Groeten,
Hugo

hoi gino,

ziet er prachtig uit! ook het figuur vind ik heel mooi, ik ben een groot van van westerns, en heb dus pas een doc holliday figuurtje gekocht 😀

net als hugo zit ik met de vraag of de techniek anders is. is de handleiding over het gezicht schilderen zeg maar duidelijk/bruikbaar voor een beginner qua figuren? (met foto's bijv erbij).

gr,
frans.

verf

Hoi Tony,

Alvast bedankt voor de bestelling. Er wordt morgen een setje naar je opgestuurd. Het kost 14.50 euro. Hopelijk gaan ze met de tijd die kleuren ook apart uitbrengen, want sommige gebruik ik meer dan andere. zo zijn de twee "schaduwkleuren" ook prima geschikt als basis voor leder.

Groetjes,

Gino

uitgeput

Hoi Hendrik,

Momenteel zijn ze uitverkocht (onverwacht succes). Ze zijn bijbesteld, maar in de vakantieperiode duurt het gauw 2 à 3 weken eer ik ze heb. Ze moeten trouwens samen met uw koe aankomen. Pascal, nog geen hartaanval krijgen: die van de mensen die vooraf besteld hebben staan apart en heb ik nog. Normaal gezien kom ik volgende week vrijdag naar de club en breng ik u gerief mee.

Vele groetjes,

Gino

Terug
Bovenaan