Bt-5 dio(otje) , AF :-)

Wel hier is ie dan, het BT-5 diootje, eindelijk af 😉

hier de fotoos, figuur is van Alpine...

cheers
Dominique

dioA.JPG

dioB.JPG

dioC.JPG

dioD.JPG

dioE.JPG

dioF.JPG

dioG.JPG

dioH.JPG

dioI.JPG

dioJ.JPG

KIJK! Zo komt de BT nog beter tot zijn recht!
Ik had eerlijk gezegd eigenlijk wel meer water verwacht :!:
Jan 😀

Hey Dom,

mooi man! Lekker klein, goeie lay-out, figuurtje erbij ziet er goed uit.

Waarmee heb je die trouwens geschilderd? Acryl, Humbrol?

Hoe gaat ie heten: "Making tracks" 🙂 ?

Hoi Dominique,

Een mooi bijpassend ondergrondje heb je daar gemaakt. Mijn complimenten!

Groeten,
Hugo

Pff, zo goed ga ik em niet krijgen 😉.

Maar ziet er goed uit, ook leuk dat muurtje aan de ene kant en aan de andere kant een "plas" water 😀

Jurrie

Hey Dominique...

Zeer mooi gedaan!!! prachtig grondwerk/ tank/ en figuur, kortom alles goed! Allen is zo'n muur niet kenmerkend voor west Europa? Ik kan me vergissen hoor, maar als ik zo'n muur zie denk ik gelijk aan Frankrijk of Oostenrijk b.v.

mzzls

HEREN 8)

bedankt voor uw comments !!!

alleen het "ik had meer water verwacht" commentaartje vind ik persoonlijk een beetje flauw 😕 , dat lijkt me meer een comment om toch maar een comment te geven...

het figuurtje is volledig in Humbroll 😉 uit de bodem van het potje voor dat perfect mat resultaat ...

volgend project : SWS met panzerwerfer 42, jaja een halftrack met ballen aan z'n lijf 😈 😈

mvg
Dominique

alleen het "ik had meer water verwacht" commentaartje vind ik persoonlijk een beetje flauw 😕 , dat lijkt me meer een comment om toch maar een comment te geven...

Dom, dat is geenszins zo bedoeld :!:
Doordat je laatst aangaf dat het water nog moest drogen, had ik een BT in het water verwacht 😉
Jan 😀 die nooit comments geeft om toch maar een comment te geven.

He Dom,

ik vind dit diootje echt zwaar prima !... Ik vind 't geheel persoonlijk mooi uitgebalanceerd...vanalles wat : tank, manneke, omgeving...
Nice work again.

Greetz Frank...die bijna 😈 de BT-5 van Jan had gekocht twv 7,50...

halloa,

ten eerste vind ik het een geslaagd model, prima zo.

alleen misschien een rare vraag, als best. Leo2a6 (HELL YA!!)vind ik dit toch wel een erg kaal gezicht een tank zonder tracks.grootste nachtmerrie bij nacht en ontij 😈

zijn de loopwielen ieder apart aangedreven, sturen ze afzonderlijk ofwat?

groet'n Sander

Sander, de voorste wielen sturen, en de aandrijfwielen staan tegen de laatste loopwielen aan, en drijven zo de tank aan 😉
Foto ter verduidelijking 😉
bt5129cp.jpg

Jan 😀

dankje jan,

neem ik aan dat er dan massa's vermogen verlies hebt, een snel vast zitten 🙂 geen pretje in te rijden.

zo nu maar weer verder met plakken

groet'n Sander

ow ik heb hier nog niets achtergelaten! Zonde, want dit is echt weer een meesterstukje, Dominique.
Ik vind het zeer tof dat je de BT zonder tracks doet. Dat zie je niet veel.
En alweer een prachtig figuurtje erbij.
Het is af en perfect zou ik zo zeggen.

Nu even een vraagje. Die ijzeren buizen die rond de koepel hangen, voor wat diende dat want ik geloof dat dat op de T26 ook zat en ik heb begod geen idee waarvoor het kan dienen.

groeten
Hendrik

jan peters zei:
Sander, de voorste wielen sturen, en de aandrijfwielen staan tegen de laatste loopwielen aan, en drijven zo de tank aan 😉
Foto ter verduidelijking 😉
bt5129cp.jpg

Jan 😀

Nee, volgens mij niet. Ik dacht dat er een ketting rond een tandwiel tussen de aandrijfwiel helften gelegd werd, en dat deze dan weer rond een tandwiel tussen de laatste loopwielen ging ...

Groeten, MD

Hendrik Van De Slijke zei:
Nu even een vraagje. Die ijzeren buizen die rond de koepel hangen, voor wat diende dat want ik geloof dat dat op de T26 ook zat en ik heb begod geen idee waarvoor het kan dienen.

Ik ben me even niet zeker, maar ik dacht dat 't de antenne van de tank was...zoals die grote beugels op een 6-rad of de 251-radiowagen... 😕

gegroet Frank

Terug
Bovenaan