[Bruce] Scammel Explorer laatste update 14 juli

Re: [Bruce] Scammel Explorer

OK Bruce, je hebt er een stalker bij, zeker weten :p
Ontzettend gave bak en ik ben benieuwd...

Veel plezierige bouwuurtjes !

Cheerio old boy :D
Peter
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Bruce

Een zeer indrukwekkende kit ! Ooit eens in beltring achter het stuur gezeten van zo'n ding...

Ik zie overigens wel veel 'recovery', maar zeer weinig 'armored'.
Wellicht even checken bij het poldermannetje, voordat de doos weer aangebroken terug in de kast verdwijnt ?

groet Frank
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Richard Polderman schrijft:
Wat mag er gebouwd worden? Voertuigen-tracks of wheels- die door de fabriek zijn geproduceerd als ARV of in het veld een conversie hebben gehad om als ARV te dienst te doen.

Mijn vraag is dan: wat is "gepantserd"? Wanneer ik een extra pantserplaat voor de radiateur op deze Scammel plaats, mag 'ie dan wel meedoen? Moeilijk te zeggen toch?

@ Bruce: Mooie bak :) ! Gewoon stug doorbouwen, ik ga deze zeker volgen. Is het post-war of heeft 'ie ook nog in W.O.II dienst gedaan?

groeten, Richard.
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Heren, ik ben op dit moment nog bezig om een Saladin af te plakken, de start van de Explorer zal dus waarschijnlijk ergens komende week zijn, maar jullie zijn allemaal van harte welkom :)

@Frank, zover ik heb begrepen zijn alle militaire bergingsvoertuigen welkom in deze foc.

@Richard, deze bak is van net na WOII en is de directe opvolger van de beroemde Pioneer.



Bruce
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Verdammt du hast recht ! Had de kleine lettertjes niet gelezen.
Het is een prachtbak, dus knock urself out ! :p
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Frank, nee niet echt maar ik zal aan GJ vragen de volgende foto sessie wat extra foto's van de inhoud te maken.

Dit zijn momenteel de enigste twee:





Bruce
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Vanavond op de bouwavond de eerste stapjes gezet, ik zal er waarschijnlijk pas na de Overloon bijeenkomst serieus aan beginnen.


Bruce
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer

Bruce, foto's ?
Het duurt nog zoooo lang tot Overloon ....... ;)
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer update 14 mei

Mooi Bruce, de kop is eraf (ook al klinkt dat ietwat verkeerd bij de foto's van een motorblok :nouja: ).

Ik hoop jou voor te blijven, ;) ,
groet,
Peter.
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer update 14 mei

Ha die Bruce,

Daar zit flink wat detail in! Je blijft mij in ieder geval voor, ik ben nog steeds niet verder dan drie loopwielen :nouja: ... Ik twijfel ernstig of ik de M31 überhaubt wel af krijg, laat staan het dio.

Keep us posted.

groeten, Richard.
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer update 14 mei

Vandaag een nieuwe gearbox van Accurate Armour binnengehad, de vorige had een gietfout. Nou kan ik van de week eindelijk het chassis afbouwen.



Bruce
 
Re: [Bruce] Scammel Explorer update 1 juni

Hallo Bruce,
de vaart schijnt er in te komen :D ik mag wel gas geven ;)

Bouw ze, het weer is er naar !

Peter.
 
Terug
Bovenaan