Bruce - Hetzer update 11-10, niet gehaald.

Arno Riedel

† Overleden
Erik Westerhof zei:
Misschien pleeg ik nu heiligschennis, maar kwam dit net tegen...

http://www.sinsengumi.jp/vehicledecal/ambushenglish.htm

Als ik het goed begrijp, is het een soort sticker....waar je het voertuig compleet mee inpakt.
Dit maken ze trouwens ook voor camo patronen op uniformen...?!

http://www.tasca-modellismo.com/english/item3.html

Weet eigelijk niet goed wat ik ervan moet denken, maar het patroon ziet er wel goed uit...
Nou als je niet zo fijntjes kan schilderen is dit goed te gebruiken.
En anders is het ook goed te gebruiken als voorbeeld.
Dus downloaden en printen dat spul.
Cheerio, Arno

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
Erik en Arno, ik heb zo het vage vermoeden dat het decal setje moeilijker netjes aan te brengen is dan de camo met de hand schilderen ;) .

Bruce

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
De basiscamo zit erop en alvast een ruw idee van wat ik met de lay-out van plan ben. Ben me al aan het bezat... ik bedoel mentaal aan het voorbereiden voor de gele vegen.
Foto's wederom door GJ.

Bruce

Hoi Bruce,

netjes geschilderd. Ziet er mooi uit, alleen de "compositie" van de groene en bruine vlekken boven het achterste en één na achterste loopwiel aan de rechterkant vind ik net niet helemaal lekker.

Ik ben benieuwd naar het geheel, met die figuren er bij lijkt het heel interessant te worden.

Groeten,

Kanne

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
Kanne, de kleuren combinatie heb ik over genomen van het schema dat bij de kit zat. Het zal er waarschijnlijk beter uit komen te zien als de gele "vegen" er op zitten.

Bruce

Hey Bruce, siet ja gutt aus die camo.
Wat heb je gebruikt voor het sealen van de decals? P+?
Heb je straks niet dat het om de decal een beetje donkerder blijft. Of lijkt dat zo door de foto?

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
Jacco, die donkere plekken zijn van glansvernis, er moet nog een laagje mat over heen. De decals waren net een uurtje voor het maken van de foto's aangebracht.

Bruce

Bovenaan