• If you can’t read Dutch

You can change the forum’s language to English by clicking here. Change the setting for Taal to English, then click the button Opslaan at the bottom of the page.

This will not change the language of most of the messages, of course, but should make the forum itself easier to navigate.

Bruce Bronco Bofors, update 17-10

John Kooyman

Lid van de TWENOT
Re: Bruce Bronco Bofors

he bruce ik vroeg me al af of jij nog ging mee doen. ik ben benieuwd hoe jij en leon de bofors gaan maken.

veel succes

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
Re: Bruce Bronco Bofors

John, ik bouw hem als het type wat door de bouwtekening een GB Carriage MK II Electric Control Type genoemd wordt.

Bruce

John Kooyman

Lid van de TWENOT
Re: Bruce Bronco Bofors, eerste foto's 17-06

mooi gebouwd bruce maar lijkt wel of je haast heb t om hem af te krijgen. als je zo doorgaat ben jij al klaar en moet leon nog beginnen. :duivel:

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

john kooyman zei:
mooi gebouwd bruce maar lijkt wel of je haast heb t om hem af te krijgen. als je zo doorgaat ben jij al klaar en moet leon nog beginnen. :duivel:

En ik zou nog wel bij hem afkijken :nouja: ;) , tja hoog bouwtempo he :oeps: :rofl:

Bruce

Je gaat lekker Bruce,

Ik kijk dan wel bij jouw af ok??

Ik begin voorlopig nog niet, wil eerst mijn GMC afmaken.
Nog een week of drie denk ik.
Dan begin ik aan de Bofors.

Ziet er in iedergaval al leuk uit.
lijkt me wel een leuk priegel model.
Ik kijk er naar uit.

Groeten

Leon

Arno Cornelissen

Lid van de TWENOT

Kijk een flitsende start is het halve werk...
Ik heb me ook net ingeschreven met een doosje..

Als je fotograaf een keer niet kan en je zit omhoog, ring a bell, no problemo's.

groeten

Arno

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

@Leon, het is inderdaad een priegelwerkje en vooral de spare ammo houder, twee plastic staafjes, twee plastic ammo clips en zeven PE onderdelen :duivel:

@Arno, bedankt voor het aanbod, ik houdt de gedachte in mijn achterhoofd. De volgende foto sessie met GJ staat al gepland.

Bruce

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

En voor de mensen die hem ook in de planning hebben staan, in stap 17 zit een foutje: onderdeel E 13 moet E14 zijn en omgekeerd.

Bruce

Re: Bruce Bronco Bofors, update 22-06

Nou Nou Bruce,

Dat heb je snel voorelkaar.
Ziet er goed uit.
Welke kleur ga je gebruiken??

Groeten

Leon

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Ha Leon, ik spuit hem in khaki drab van Xtracrylic over zwarte primer.

Bruce

John Kooyman

Lid van de TWENOT

ziet er mooi uit bruce. nu nog schilderen zoals ik jou ken zul je daar wel meer tijd voor nodig hebben.
ga je de figuur er ook bij zetten of heb je die er alleen maar even bij gezet om aan te geven hoe groot hij is.

john

Arno Cornelissen

Lid van de TWENOT

Gisteren dit project in levendewijze kunnen aanschouwen, en hij ziet er werkelijk schitterend uit. \
Kleurtjes staan erop en zelfs de decals zijn geplakt.
Nu de volgende fase in, nu de airbrush weer gefixt is (als het goed is :) )

Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Arno Cornelissen

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Na de hele week gezocht te hebben of dat de Bofors camouflage verf gehad zou hebben, blijft het toch door gebrek aan bewijs een complete verflaag in SCC15.

Bruce

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Dat is dus het probleem van foto's, je ziet alles veels te goed :huh: :) .

Ik moet dus de details en de bandjes opnieuw schilderen en het groen hier en daar nog bijwerken voor ik aan het verweren kan beginnen.
Ook moet Magnum P.I. nog afgeschilderd worden.

Foto's wederom door GJ.

Bruce

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Re: Bruce Bronco Bofors, update 07-07

Ha die Bruce,

Mooi gespoten, zoals gezegd veel detail. Het de Italeri ook nog liggen maar bij het zien van deze krijg ik toch wel kriebels.

Vraagje: is dit het ondergrondje waar 'ie uiteindelijk op blijft staan? Vind het namelijk zo surrealistisch.

groeten, Richard.

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Ha Richard, het is inderdaad de bedoeling dat ie op dit ondergrondje blijft staan.

Bruce

John Kooyman

Lid van de TWENOT

he bruce hij ziet er heel mooi. puik stukje werk als ik mijn foc model half zo goed krijg ben ik al heel blij. ik weet dat je een hekel hebt aan het maken van een ondergrondje maar in dit geval denk ik dat je toch iets meer zal moeten doen dan je nu van plan bent. het ondergrond je dat je nu hebt is naar mijn menning heel erg saai en dat maakt dat je bofors niet zo mooi uit komt als hij zou doen als je wat meer met de ondergrond doet.

john

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT

Saai, wie weet, maar het is nog niet af. En aangezien ik nog wel ff de tijd heb, hoef ik nog geen eindbeslissing te nemen.

Bruce

Peter Vierhout

Lid van de TWENOT
Regiocoördinator Midden
Interesses
1op72 tanks en voertuigen
Schalen
  1. 1:72
  2. 1:76

Hallo Bruce, gaat het nog lukken voor Nieuwegein ?? Desnoods zonder Magnum PI, zo'n queer met een drollenvanger is niet echt noodzakelijk.

Zou mooi zijn als de Twenot een leuke hoeveelheid Flak op het IPMS jubileum kan laten zien en daar hoort toch eigenlijk en Bofors bij ?

Groet,
Peter.

Bovenaan