Bedankt Bas
🙂
Goedemiddag tijdens de laatste weg sijpelende uurtjes richting de lijn des doods
Die lijn zal ik overheen moeten want ik heb nog net iets teveel te doen en wil me niet gaan haasten.
Ik heb qua modelbouw de smaak goed te pakken 😊 maar heb toch ook weer iets teveel tijd laten smelten (u begrijpt inmiddels waarom).
Dit :
Niet veel tijd meer maar die tijdsdruk begint nu lekker te voelen 😅
is voor mij een werkelijkheid en was bedoeld om mezelf op te hitsen maar werkt nu gewoon even niet 🫢
Het gaat anders wel erg lekker daar ouwerwets op zolder maar ik vertik het dus om vanwege een deadline dit tafereel af te raffelen

Met het maken van terrein moest ik echt nadenken en nog eens lezen hoe dat ook weer het beste aan te pakken.
Eenmaal bezig heb me daarbij o.a. verkeken op droogtijd van bijv. verdunde houtlijm.
Bovendien heb ik nog nooit woestijn gemaakt en ook hoe ik het qua kleur wil afwerken is nieuw voor me.
De figuren heb ik nog extra tijd aan besteed naar aanleiding van een link gericht aan Roger. Aldus zag ik werk van J. Rosengrant en raakte
geïnspireerd om het penseel nogmaals op te pakken 🫣 ik vind ze echt wat beter maar beschouw ze nu wel (op stof op de schoenen na) als af.
Zou ik nog verder gaan zou ik ze waarschijnlijk verprutsen.
Zometeen ga ik alle hardware droog passen en zal daar een plaatje van maken en vóór de deadline nog posten om toch een soort van
eindfoto te hebben voor deze geweldige groepsbouw.... voor het idee zegmaar
Wel ga ik enthousiast door en durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ik deze week een
voltooid project kan tonen 🤫
Tot vanavond met een overzichtsfoto