Braillescale E100

Soms heb je een moment dat je even van je al je grotere projecten rust wilt nemen om snel wat resultaat te zien. Dus even een weekendje kwaad maken op de 1/72 E100 van Dragon en je bent al hier:

Kan ik ook gelijk kijken of de slideshow werkt...

http://s132.photobucket.com/albums/q26/JHCruz/E100/?action=view&current=1179342360.pbw

Model is nog niet af, maar veel ga ik er niet meer aan doen, aangezien het een puur voor de lol model is.

Leuk kitje Jamie, ideaal als tussendoortje 8)
Ik ben het met Rico eens vwb de krassen, maar dat mag de pret niet drukken!
Ik heb deze (en de Maus) ook nog staan, om als tussendoortje een keer te bouwen. Het zijn erg fraaie en behoorlijk gedetaileerde kits in 1/72, ik was onder de indruk!
Jan 🙂

Het leven hangt er (gelukkig) niet van af, maar soms is het lekker om even snel wat RUDD te bouwen, zeker na een model met veel extra detailering of een uitdagend verfwerkje....
ieder zijn ding 😉
Jan 🙂

Heren,

Dank. Wat betreft de krassen, helemaal mee eens, ze zijn erg aan de forse kant. Is toch moeilijker dan ik dacht, mentaal overschakelen om alles kleiner te doen.

Remco,

😀 Soms bouw ik iets dat ik nabouw van een foto of iets dergelijks, dan probeer ik alles zo correct mogelijk te doen. Als je daar te diep in dreigt te raken, is een kit als dit af en toe best lekker. 🙂

Terug
Bovenaan