Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je Jan!
Zoals ook al in de nieuwsgroep aangegeven hebben we komende woensdag, de 4e, de eerste bijeenkomst in Alkmaar. Ik zal wat foto's maken van deze start en deze hier plaatsen.
We gaan, uiteraard, uit van een overweldigend succes!
Veel succes mannen en misschien van de adresgegevens hier nog plaatsen? Wie weet komt er nog iemand binnen.
Let ook even op de Breda bijeenkomst, 1'e Twenot bijeenkomst van dit jaar en of er animo is om jullie daar te presenteren. Het enige wat ik dan nodig heb is het aantal meters.
De bijeenkomsten vinden plaats in de gemeenschapsruimte van het wooncomplex waar Marcel Zwarts woont. Daar kun je niet zo maar binnenlopen. Met degenen die zich aangemeld hebben is afgesproken dat zij even met mij of Marcel bellen om binnen te komen. Persoonlijk voel ik er nu niet zoveel voor om hier onze telefoonnummers te plaatsen. Ik heb al diverse malen in de nieuwsgroep aangegeven dat men zich nog steeds kan opgeven. Alleen dient dat dan momenteel wel via dit medium gedaan te worden d.m.v. een Pb naar mij of Carel Bos. Het is even niet anders. T/m dinsdagavond is hier de gelegenheid voor.
Breda zal ik even in de groep gooien. Wie weet zijn we aanwezig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.