Bouwavond Breda 7 mei

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
De volgende bouwavond in Breda is op 7 mei.

lokatie:

Cafe de Vulling
Grote Markt 16 (eerste verdieping)
4811 XR Breda

van 19.00 tot 22.00, deelname is gratis.

Bruce

ik zal er zijn mischien kan ik nog een paar leuke foto's en of filmpjes maken. ik moet alleen weer een nieuw project beginnen en ik heb nog geen idee wat ik zal gaan bouwen het zal wel weer een jeep zijn.

Geert-Jan Meeuwissen zei:
Een voordeel van er niet bij kunnen zijn: hoef je ook niet te bedenken wat er weer mee moet om te bouwen. 😀

GJ

ja dat is inderdaad waar Geert-Jan. voor mij word het to jeep or not to jeep that's the question. 🙂

Bruce Oomen zei:
Stelletje wijven, een kamer vol met kits en maar zeuren, ik weet niet wat ik moet bouwen 😈

Bruce

een paar maanden geleden stond een zekere bruce in zijn tot het plafond met bouwdozen gevulde hobbykamer een kit uit te zoeken om te gaan bouwen en hij had meer tijd nodig om een kit uit te zoeken dan een vouw nodig heeft om een jurk uit zoeken in een kast vol jurken als ze uitgaat. 😈
waar mee ik wil zeggen het wel mee valt.

Zo, kijk je effe een dagje niet, BOEM, gelijk veel berichtjes in een bouwavond aankondiging.
Het weer is lekker dus ik kijk weer uit naar de 7e 😉 in De Vulling in Breda....

Ik ben vanmiddag weer aan mijn projectje bezig geweest, lekker buiten in de zon, is ook de laatste keer geweest. Lekker tracks maken van de geweldige Dragon kwaliteit. Een windvlaag en ik kon onderdelen zoeken in de tuin.... Ik kan geen stukjes meer zien.... Maar goed we zijn weer wat centimeters opgeschoten... Ik begin wel langzaam te twijfelen of het inderdaad gaat lukken voor Overloon.... Misschien toch maar een fiets of een jeep in elkaar zetten 🙂

Anyhow, ik ben er de 7e bij....

Arno Cornelissen

dat is dus de rede dat ik niet in de tuin aan modelbouw doe. wat betreft dragon track die kun je beter gelijk aan de kant gooien zeker als er magic tracks op het zakje staat daar is dus echt niks magisch aan.

john

Hee Rob,

Goed om te zien dat je nu ook een account hebt. Alleen is het hier de bedoeling dat je je eigen naam gebruikt (voor- en achternaam). Als je een pb naar Jan Peters stuurt wordt dat aangepast.

GJ

Hallo Rob,

Leuk dat je er ook bij bent...
Nu kunnen we deze topics nog meer vervuilen 🙂
Maar zoals Bruce aangeeft is het altijd handig dat we je ook zo kunnen bereiken...

gegroet,

Arno Cornelissen

helaas, ik wilde graag vanavond langskomen
ook ivm het mooie weer🙁

maar ben helaas verhinderd

maar hoop jullie volgende week te zien en dan weer ff te ouweh....

laterz

hier een paar foto's van de bouwavond het was warm en erg dorstig werk maar heel gezellig.

dsc01381an.jpg
dsc01373tv.jpg

dsc01375l.jpg
dsc01376x.jpg

dsc01378w.jpg
dsc01385sa.jpg

dsc01382l.jpg

dsc01383hw.jpg

dsc01384i.jpg

dsc01387pf.jpg

Terug
Bovenaan