Bouwavond 1 februari

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en Heren,

Over een klein weekje mogen we er eindelijk weer tegenaan.
En we hebben maarliefst 2 trakteurs. Een jarige bouwer en een trouwer.

Februari belooft een bouwrijke maand te worden.
Eerst de bouwavond(en) daarna in het weekend de 24-uursbouw in Sneek die gevolgd wordt door de 10e plasticmodelbouwdag.....
Er worden nog vrijwilligers gezocht voor het bouwen.
Overigens heb ik nog geen officieel verzoek gezien om als bouwgroep op de modelbouwdag te zitten.

De week daarna is de 1e landelijke meeting van het jaar in Skidam, waar we vast weer met een grote groep heen gaan..... 🤣

Dus het wordt gezellig.

Wat mij betreft wel.
Of er moeten weer omstandigheden zijn.....
maar goed, de opkomst op de bouwavond is ook groter als er vooraf te eten is, dus het heeft zeker wel een toegevoegde waarde.... 😀

André, jij zegt:
Er worden nog vrijwilligers gezocht voor het bouwen.
Overigens heb ik nog geen officieel verzoek gezien om als bouwgroep op de modelbouwdag te zitten.

We hebben inmiddel 18 24uurs bouwers, da's wel genoeg,
Bouwgroepen worden niet officieel uitgenodigd, zij melden zich aan, doen we toch altijd?

Dus als Grunn nog wil komen, dan graag, wel even snel berichten, tafels worden schaars.
Ik ben trots op jou dat je als enige van de groep Grunn, 24 uur aandurft.

Aanmeldingen via mijn email a.u.b. wimoldekamp@gmail.com

Wim,

Ik kan niet uit je posting halen of je op onze bouwavond komt of niet.
Het lijkt er haast op dat het meer gaat over de bijeenkomst in sneek dan over de bijeenkomst van BGG.

Hallo BGG, ik heb de indruk dat ik via deze weg sneller antwoord op mijn vragen krijg, vandaar mijn vraag over Sneek die nog steeds open staat en ik daarom hier maar herhaal:

Wie komen er zaterdag 5-2 van de BGG te plakken? Dan kan ik tafels reserveren. We gaan zondagavond a.s. indelen.

Ik heb op dinsdagavond mijn damclub, zodra die een keer niet is en wel BGG dan kom ik want het is wel lekker en gezellig bij jullie.

groeten, Wim

Wim Oldekamp zei:
Hallo BGG, ik heb de indruk dat ik via deze weg sneller antwoord op mijn vragen krijg, vandaar mijn vraag over Sneek die nog steeds open staat en ik daarom hier maar herhaal:

Wie komen er zaterdag 5-2 van de BGG te plakken? Dan kan ik tafels reserveren. We gaan zondagavond a.s. indelen.

Ik heb op dinsdagavond mijn damclub, zodra die een keer niet is en wel BGG dan kom ik want het is wel lekker en gezellig bij jullie.

groeten, Wim

WIm,

Ik ben er zaterdag ochtend

Wouter

Ook voor junior geldt dat dit stukje van het forum bedoeld is voor onze bouwavond.
En niet om afspraakjes te maken om ergens anders heen te gaan.
Daarvoor heeft Wim een andere topic gemaakt.

dit stukje van het forum bedoeld is voor onze bouwavond

Snap ik André, ik ben dus net als junior in overtreding, maar op de andere topic hoor ik ook niks. Ik ben bang dat ik zaterdag verrast wordt door een aantal leden van BGG met bouwspullen die dan niet op de tafelindeling staan. Om dat te voorkomen probeer ik hier reacties te krijgen maar behoudens jij en Wouter blijft het oorverdovend stil.

groeten, Wim

Hallo Andre,

Ik wilde eigenlijk de grens wel eens over om te kijken hoe het bij jullie er in Groningen aan toe gaat.
Ik eet gewoon thuis, misschien ander keertje ook mee-eten als het zo uit komt.

Misschien kun je nog even laten weten op welk adres jullie zitten en hoe laat de bouwerij start ?
( misschien ook een tip waar ik het best de automobiel kwijt kan ? )

Alvast bedankt en tot dinsdag !

Groet,

Wijnand

En laat ik mijn kont ook maar in de wind draaien om zodoende wat olie op het smeulende vuur te werpen...
Zaterdag kom ik niet.

Dit gezegd hebbende wil ik jullie wel laten weten dat ik er dinsdag wel bij zal zijn. Dit om toch nog enigszins, met een goed Nederlands woord, 'on topic' te blijven.
Ware het niet dat het 2 woorden zijn die niet al te veel met het Nederlandsche van doen hebben.

Na genoeg geraaskald te hebben, hoop ik u in een staat van wanorde met veel vraagtekens achter te laten.

John, het correct nederlandse woord is terzake......
En voor de rest. alles best.

Wim, het is je vergeven.

Wijnand, ik neem aan dat john je in het pbje de routebeschrijving en dergelijke heeft gegeven...
Of het ging toevallig ergens anders over..... 🤣

Mmm...
Ik vond 'terzake' zo zakelijk en 'to-the-point' klinken.
Soms is het leuker om via een omweg te gaan; dan zie je nog eens wat. 😉

Oh ja, het waren idd wat tips om bij de kapel te geraken. Bij Moskou links af en dan immer gerade aus.

@ Andre
Terzake schijnt volgens mijn spellingchecker geen goed Nederlandsch woord te zijn... Het zijn er maar liefst 2: ter zake.

Wellicht is ook dit epistel niet 'ter zake' of 'on topic', daarom zal ik nogmaals vermelden dat ik er wel ben. Ook om zodoende de afzeggingen en deserties wat te compenseren.

Gisteren is geweest, morgen bestaat nog niet. Vandaag, daar moeten we het mee doen.
Druk bezochte bouwavond, met wat nieuwe gezichten. Even vol bewondering Jacco's halfrupsje bekeken, mooi dioramaatje. Nou nog een stel germaantjes erbij.

20110202003.jpg

20110202004.jpg

Terug
Bovenaan