Zuid-Oost Bouw zaterdag Historama Wereld 2 augustus 2025

Dit bericht heeft betrekking op de regio Zuid-Oost.

PietvanHees

Regiocoördinator Zuid-Oost
Lid van de TWENOT
Om ergens een houvast te hebben bij deze de geplande dagen. Vorig jaar kwam er een aantal erg slecht uit met andere evenementen, dus check voor je langs komt. Meldt je bij mij, dan houdt ik je met een mail op de hoogte.

Za 4 januari modelbouwdag Twenot
Za 1 februari modelbouwdag Twenot
Za 1 maart modelbouwdag Twenot
Za 5 april modelbouwdag Twenot
Za 3 mei modelbouwdag Twenot
Za 7 juni modelbouwdag Twenot
Za 2 augustus modelbouwdag Twenot
Za 6 september modelbouwdag Twenot
Za 4 oktober modelbouwdag Twenot
Za 1 november modelbouwdag Twenot
Za 6 december modelbouwdag Twenot

Laatst bewerkt:
Het wordt steeds drukker op de zaterdagse bouwdag in Historama wereld.

Maart is weer geweest, maar de volgende is van zaterdag naar zondag verschoven! Waarom? Nou, er is een complete beurs op zondag, waar we als Twenot aanweig zijn.

Er is tevens een wedstrijd ! Zet dus zondag 6 april in je agenda!

IMG_20250301_123936.webp

IMG_20250301_102018.webp
Kom gerust een keer bouwen, maar meldt je wel even aan. De ruimte die je anders hebt is maar zo breed.

In Bevrijdende Vleugels en Historama Wereld wordt al hard gewerkt aan de opbouw van de grote modelbouw beurs (Met wedstrijd!) en veel handel.

Ook ons diorama bij de ingang naar Bevrijdende Vleugels heeft al een update! Een echt Nederlandse markt vloer. De kasseien in waaiers die we zo graag zien in een Nederlands dorpje. Het is nog vroeg, de Marktlui en boertjes zijn nog aan het opbouwen.
IMG_20250401_202755.webp

Bas heeft een goede plek gekozen, zo te zien, met versnaperingen binnen handbereik 🙂

Ik dacht, ik zit er met 2, 3 man, max. Zaten de laatkomes nog bijna bij elkaar op schoot!IMG-20250802-WA0000.webp

Maar rustig geneog om gewoon wat te bouwen!
IMG_20250802_211909.webpScharnieren, daklijst, motorluikje, nummerplaten.

Daarna snel weer naar de camping. (eigenlijk waren we nog op de vakantie)
IMG_20250801_130403_674.webp
(De auto van pluk van de petteflat geleend, expositie in Zaltbommel van Fiep Westendorp)

IMG_20250729_140402_1.webp

Terug
Bovenaan