BOUW MIDDAGEN 2013

Steven Huiskes

Regiocoördinator Noord-West
Lid van de TWENOT
Hallo mede plakkers,

Het jaar is alweer bijna om, tijd om de agenda voor 2013 te maken dus.
Dit zijn de datum`s.

12 januari
9 februari
9 maart
6 april
18 mei
15 juni
6 juli
17 augustus
21 september
19 october
16 november
14 december

Onze bouw groep bestaat uit 6 volwassenen en 1 jeugd lid. De middagen zijn allemaal op zaterdag en worden gehouden in Medemblik.
Wij bouwen van 13.00u tot 17.00u in het scouting gebouw naast Westereiland 97 te Medemblik. Lijkt het je leuk on een keer mee te doen, of wil je een keer komen kijken, iedereen is welkom.
Bij ons hoef je niet lid te worden, koffie en een koekje zijn gratis.

Lijkt het je wat, heb je vragen....... Wil je mee doen???

neem dan even contact op met mij via pb of mail.

Veel bouw plezier in 2013.

Groetjes Steven
 
Naam is me ontschoten pelle, mannetje van een jaar of 12 14 14 geloof ik. Daarna ben ik (verreweg :oeps: ) de jongste, maar t is een gezellig divers groepje, en je bent van harte welkom. De andere jeugdbouwer zit niet op het twenotforum geloof ik, is nog maar "net" aan het bouwen, maar allicht dat je er lol in hebt? As zaterdag de 12e gaan we voor dit jaar weer los, we hebben plek zat, ook voor gebouwde modellen tentoon te stellen!
 
Vergeet ik het nog te vragen pelle, waar kom je vandaan? Ik zei de gek rij meestal met iemand mee uit anna pauwlona, maar ook uit omstreken hoorn komen medebouwers vandaan!
 
Zie de reacties nu pas, excuus voor het late antwoord! Ik kijk niet heel vaak in dit deel van het topic :oeps:

Ik kom uit Zaandam, dus ± een half uurtje rijden naar Hoorn! Dichtbij zat, denk ik dus :D Ik zie dat er 9 februari weer een bouwmiddag is gepland? Ik zal kijken of ik dan kan komen.
Timo de Porto zei:
Daarna ben ik (verreweg ) de jongste

Hoe oud ben jij dan? Geen jeugdige meer?...

Greetz
 
ik ben 26 lentes jong, maar bijna 27 haha.

de 9ende ben ik er niet bij, ik ben sinds kort weer alleen in m'n huis, en ik moet weer allerlei servies en bestek en dergelijke aanschaffen zodat ik wel kan eten als ik de 12e of de 13e weer m'n eigen huisje in kan... :nouja:
 
Hallo Pelle,

Mocht je 9 febr. met trein naar Hoorn willen komen dan wil ik je met alle plezier even komen oppikken om de rest van de route te vervolgen.
Zelf ben ik één van de jeugdige oudere modelbrouwers..................

Ik hoor ut wel.

Rob
 
BOUW MIDDAG 9 februari 2013

Nou daar gaat ie dan..

Was vandaag voor het eerst aanwezig bij de BGNHN.
Leuk zaaltje , lekker warm , goede koffie lekker koekje.

Goede gesprekken gehad en weer even goede tips uitgewisseld.
Ik ga zeker de eerst volgende keer weer heen al was het maar om de twee jeugd leden een cursus te geven hoe je wel in één middagje op een heel eenvoudige manier je voertuigje kan voorzien van een verfje en een washje en drybrush.

Het zou wel zo leuk zijn als we groep wat kunnen uitbreiden als was het maar met meer jeugdleden.
Know how van de aanwezige "oudere" leden is zeker aanwezig.
Van wat ik gezien heb kunnen er zeker nog wel 5 á 6 personen bij.

Nou de facebook pagina de lucht in werpen en de lokale kranten eens goed informeren en dan gaan we los

Ik heb even drie impresssie foto's geschoten met een niet al te beste camera ( ze zijn een beetje Off Focus ) :oeps:

prettig weekend.

mvg

Eric

De ouwe garde
DSCN0695_zps4a23d854.jpg

nog één
DSCN0696_zps03f2b37d.jpg

De twee enthousiaste jeugd leden
DSCN0697_zps1b5b9fda.jpg
 
He Timo,

Een aantal van ons gaan naar the belgen toe, Antwerpen of zo......... ook je lift.........

Ik hou wel middag, zeker omdat alle jeugt komt.

Gr Steven
 
nou, dat wordt de auto van m'n moeder jatten, daar m'n ex de auto mee heeft... zal wel goed komen, ga niet naar antwerpen voorlopig, maar ritje medemblik moet wel lukken, vervoer is wel te regelen, m'n moeder vindt t altijd prima als ik de auto mee neem, want ja, ik moet nu alles op de fiets, en dan is t een heel eind, en m'n eigenste auto...die staat nog zonder apk geschorst in de opslag, ook nog niet heel handig, had beter de zomer uit kunnen kiezen om vrijgezel te worden geloof ik hahahahaha
 
zaterdag mogen we weer mannen, wie zijn erbij?

steven (duh)
Gerard (duh)
hans
hannes
ik zei de gek
rob
beide jeugdleden?

wie komt er nog meer? plek zat, koffie is prima kwa smaak.... als ik niet weer door de medebouwers gedwongen wordt om koffie te zetten, en hoe meer zielen hoe meer vreugde!
 
he Timo,

moet je maar niet van die lekkere koffie zetten................en je bent Jeroen vergeten.............
dat maakt 9 man totaal............ helemaal top............

wat betekend {duh} achter mijn en Gerards naam?????????????????????????????????????

zie je zaterdag.................ene pe gewoon volhouden.....we leren het je wel.............met veel geduld en rust is alles te doen..........ik heb ook op mijn 42e solderen geleerd................

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Surprise, surprise... Sneek komt ook. Via Gerard al aan Steven doorgegeven (hoop ik) dat Jan Frankema, mijzelf en Henri Vink 'over de dijk' komen.
Beetje laat om het nu hier nog te melden, benieuwd wie dit morgen heeft gelezen.

Oant moarn,
Wim
 
Hoi Wim,

ik dus. Wees welkom.met 3 man komt helemaal goed. de koffie zal bruin zijn. Misschien heb ik wel wat intressante dingen voor je liggen...........
 
geslaagde dag, en een facebookpagina, wat willen we nog meer!

duh achter jullie naam is als DUHHHH, vanzelfsprekend dat jullie er voor zijn!
 
de 1 na laatste van het jaar alweer! aankomende zaterdag, op te geven bij Steven Huiskes, per Facebook (modelbouwgroep noordholland noord), per Twenotforum, per email, per fax, per watssapp of per telegram, bedenk het maar!

Timo
 
Terug
Bovenaan