[Boris] Marder 3H (update 23-5, 99,9% af)

Boris Bakker

Lid van de TWENOT

En hier het naamplaatje van `Name it`.
Eindfoto´s volgen nog.

Groetjes

Eelke Warrink

Lid van de TWENOT
Gefeliciteerd, Boris, met het halen van de eindstreep. Ik vind hem mooi geworden, met veel oog voor detail (de afwijkende kleur van de handvatten van de draadtang bijvoorbeeld). Maar toch mis ik een klein beetje de finesse die ik wel zag op je mooie Panther, waar je in Eindhoven mee bezig was. Het ligt misschien aan de stoffigheid van het bovenste stuk van het voertuig, die is wat al te sterk naar mijn smaak (maar smaken verschillen natuurlijk).

Ik dacht eerst trouwens dat die ene rat op een andere rat kleine ratjes aan het maken was, totdat ik beter keek. Het zal mijn dirty mind zijn...

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Hoi Eelke,

Kleine ratjes? Haha dan zou de titel misschien beter als Vive la France kunnen luiden ;)
Ja het klopt dat er veel stof in het spel is. Dat was ook het idee gezien het "test" model.
De Panther is idd fijner qua detail en diepte, vandaar ook dat ik eerst op deze wilde testen alvorens ik verder ga met de Panther.
Ik ben er wel achter at ik toch meer heb met het fijne werk zowel qua smaak als plezier in de hobby.
In het vervolg dus "Panther style" ( :cool: ) met een tintje stof.

Groetjes

Elco Elings

Lid van de TWENOT
Hij is goed uit de ve...uhh stof gekomen!

idd heel wat anders dan de Panther maar dat is ook het leukste om steeds weer wat nieuws uit te proberen.

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Thanks Elko,
Ik moet trouwens zeggen nu ik de echte even naast mijn laptop heb staan dat hij er op beeld idd erg stoffig en letterlijk vaag uitziet.
Ik heb m'n sister gestrikt om duigdelijke (eind) foto's te maken want mijn klungelige fotograveertalent heeft veel te veel licht mee gebracht.
So... will be continued :cool:

mzzls

Bovenaan