Boek gezocht: Arnhem, a Few Vital Hours

Jan Willem Stokkers

Lid van de TWENOT
Voor een lopende onderzoek m.b.t. de AA.12 Hitlerjugend Division ben ik op zoek naar dit boek: Arnhem, a Few Vital Hours: The SS-Panzergrenadier-Ausbildungs Und Ersatz-Bataillon 16 at the Battle of Arnhem, September 1944. Wellicht dat iemand deze wil verkopen!

Gr.JW

Bijlagen

Frank Langeler

Lid van de TWENOT
Net een gekocht..... 172 dollar op E-bay. Als er geen vriendelijke medenotter is dan geef ik je weinig kans voor minder dan 190 dollar maar gun je het van harte😉

p.s. Als je hem voor veel minder kunt scoren hoef je het niet te laten weten😤

Henry Klom

Lid van de TWENOT
Liefhebbers;

Dit boek staat hier te koop voor slechts 35 euro;

Laatst bewerkt:

Frank Langeler

Lid van de TWENOT
Nee, dat is ” fighting the british at Arnhem” het boek dat Jan Willem en ik zochten heet ” a few vital hours” wel dezelfde serie, schrok even. Had namelijk ook al mail contact gehad met RDG en hij zou voor me uitkijken.

Henry Klom

Lid van de TWENOT
Ach, is dat een hele serie? En allemaal over diezelfde unterfuhrerschule tijdens de slag om Arnhem? Mijn hemel, hoe navelstaarderig kunnen onderwerpen soms worden.:nouja:

Frank Langeler

Lid van de TWENOT
Die over KG Knaust heet “ retake Arnhem bridge” de minste van de drie. Hele discussies gehad met Revell Scott, met name over de gephotoshopte omslag. $260 op Amazon (€ 39.50 bij Meijer & Siegers)

Marcel Zwarts

Lid van de TWENOT
Zou een belletje doen naar

Librairie de l'Escadron, Eskadronstraat 1 (bij metrostation Thieffry), 1040 Etterbeek, 02-734.11.85.
Open van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 19 uur en op zaterdag van 8 tot 13 uur

Hebben geen website maar wel vaak boeken die al een tijdje niet meer te koop zijn.

Van orgine Franstalig maar Engels werkt ook.

Succes er mee

Marcel

Marcel Zwarts

Lid van de TWENOT
Die over KG Knaust heet “ retake Arnhem bridge” de minste van de drie. Hele discussies gehad met Revell Scott, met name over de gephotoshopte omslag. $260 op Amazon (€ 39.50 bij Meijer & Siegers)
Als je enige kritiek de omslag is moet het haast wel mee vallen Frank.

Er is niet veel mis met dit boek. Natuurlijk staan er foutjes in maar dat zullen er niet veel zijn. Qua acties bij de brug en de strijd in de Betuwe zullen er niet veel boeken bestaan die er aan kunnen tippen.

EricReist

Lid van de TWENOT
Mooi dat het gelukt is JW!
Mocht er iemand anders ook nog een exemplaar hebben dat ben ook ik zeker geïnteresseerd!
Groeten Eric

Bovenaan