Arian de Koning
Lid van de TWENOT
Onlangs had ik wat foto's proberen te plaatsen en gelukkig met behulp van anderen kon ik een indruk geven van mijn bouw resultaten.
Zoals ik al eerder heb geschreven heb ik lang niet meer gebouwd en is het dus even rustig opstarten ik heb geprobeerd opnieuw foto's te maken en ik geloof dat ze nu een stuk beter zijn belicht en ook wat meer detail vertonen dan eerder het geval was.
Ik probeer hier wat te posten, enfin kijk maar ik hoop dat jullie het wat vinden.
De T34/76 Tamiya kit rechstreeks uit de doos.
De Tiger die ik vorig jaar voor € 15 Euro op de kop tikte bij de IPMS beurs en die inmiddels is voorzien van metalen "Karaya" tracks.
Een geinig detail is dat deze kit uit 1968 dateert echt een unicum
Ik was toen drie jaar oud, kun je nagaan wat sommigen op hun zolder hebben liggen !
De Brummbar, op een rommel markt tegen gekomen (ook een tamiya)
De doos was werkelijk door vocht bijna vergaan, maar de kit was nog OK.
Dit is het model waar het een paar maanden geleden allemaal mee begonnen is. na ongeveer 15 jaar weer aan het plakken en verfen 🙂
En dan last but not least, mijn eerste echte diorama.
Klein maar fijn, een schwimmwagen met wat manschappen er om heen.
ook van tamiya evenals de straat en de lantaarn, het plankje komt uit de afvalbak bij Karwei, prima MDF voor nop.
Voortaan vaker even langs de karwei, al is het maar voor wat hout.
Ziezo, dit keer wel gelukt om de plaatjes geplaatst te krijgen.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Met vriendelijke groeten, Arian de Koning - Hoofddorp
Zoals ik al eerder heb geschreven heb ik lang niet meer gebouwd en is het dus even rustig opstarten ik heb geprobeerd opnieuw foto's te maken en ik geloof dat ze nu een stuk beter zijn belicht en ook wat meer detail vertonen dan eerder het geval was.
Ik probeer hier wat te posten, enfin kijk maar ik hoop dat jullie het wat vinden.
De T34/76 Tamiya kit rechstreeks uit de doos.
De Tiger die ik vorig jaar voor € 15 Euro op de kop tikte bij de IPMS beurs en die inmiddels is voorzien van metalen "Karaya" tracks.
Een geinig detail is dat deze kit uit 1968 dateert echt een unicum
Ik was toen drie jaar oud, kun je nagaan wat sommigen op hun zolder hebben liggen !
De Brummbar, op een rommel markt tegen gekomen (ook een tamiya)
De doos was werkelijk door vocht bijna vergaan, maar de kit was nog OK.
Dit is het model waar het een paar maanden geleden allemaal mee begonnen is. na ongeveer 15 jaar weer aan het plakken en verfen 🙂
En dan last but not least, mijn eerste echte diorama.
Klein maar fijn, een schwimmwagen met wat manschappen er om heen.
ook van tamiya evenals de straat en de lantaarn, het plankje komt uit de afvalbak bij Karwei, prima MDF voor nop.
Voortaan vaker even langs de karwei, al is het maar voor wat hout.
Ziezo, dit keer wel gelukt om de plaatjes geplaatst te krijgen.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Met vriendelijke groeten, Arian de Koning - Hoofddorp