Bergejagdpanther

Ik weet niet of hij echt heeft bestaan.
Ik meen er eens iets over gezien te hebben in een boek. Het was een foto waarbij in het frontpantser de geschutsopening vervangen was door een pantserplaat.
Ik vond het wel een leuk idee. Het is een Revell Jagdpanther met Italeri Bergepanther toevoeging.
Het is voor mij nu meer een test om goede foto's te kunnen plaatsen.
Maar reacties zijn natuurlijk welkom.
DSCN1226.jpg

DSCN1228.jpg

DSCN1229.jpg

DSCN1225.jpg

DSCN1230.jpg

Laat het maar horen

super origineel jan! zou je niet kunnen vertellen of het ding ooit bestaan heeft maar ik heb er in ieder geval nog nooit een foto van gezien. hij ziet er wel heel erg netjes uit!
grtz jeroen

Zo`n model heb ik al een aantal jaren geleden in elkaar geknutsel en dus leuk om er nog eentje nu weer te zien.

Zover ik weet heb deze versie nooit rondgereden, mischien een enkele en dan alleen voor het betere sleepwerk.

Ronald

Da's ook een mooie variant en wellicht veel meer realistisch dan mijn uitvoering. Ik kan me niet voorstellen dat je de top van Jagdpanther ongestraft kunt verwijderen zonder dat dit gevolgen heeft voor de opbouw bij zwaar gebruik.
Ik vond het wel leuk om hem ' open' te maken om een beetje met technieken te oefenen. Bovendien zijn dit leuke varianten om je fantasie te koppelen aan een vorm van realisme. Ik meen dat dit geheel me aan bouwmateriaal € 12,50 heeft gekost. Veel knutselplezier voor weinig geld dus.

Terug
Bovenaan