Herman Haverhals
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WWII
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt de oude (peerless) ga ik misschien ombouwen naar deze versie.je zag die ex-portees later in de oorlog ook nog in een tweede leven als GS truck met een andere bak, maar nog steeds met die cabrio-neus!
Als vervanger Jan 😉 en anders gewoon weer een extra Billy kast erbij 😎Altijd mooi, zo'n Engelse lelijkerd.
Kon je nog een plekje vinden voor deze Herman?😄
Hallo Herman,Ben wel op zoek naar hoe die bak er nu precies eruit ziet. De portee bak is namelijk duidelijk anders..

is dat een Heeres Feldwagen Hf.7 ? Heb deze nog niet eerder met spatborden gezien.Dat lijkt de infanterie zug aanhanger,
ook dank namens mij 👍 ik heb ook nog twee van deze 'portees' in het schap waar ik nu wel iets mee denk te kunnen 🙂Misschien heb je hier iets aan.
Hou jij dan een 6pdr over? Ik ken iemand die kan die gebruiken.. 😉ook dank namens mij 👍 ik heb ook nog twee van deze 'portees' in het schap waar ik nu wel iets mee denk te kunnen 🙂
Yes man, één van de twee heeft de 6pdr en is van Revell, maar de 6pdr is wel van 1998.... 😱 what say you ?Hou jij dan een 6pdr over?
ha, dat is dan meer dan legaal 😃 ik zeg : we hebben een Happy Herman 🥳whoppa 51 jaar oud al!
Dat zespondermodel is veel ouder dan dat: de Italeri-uitgave is origineel van 1981. Kan dus makkelijk!de 6pdr is wel van 1998.... 😱 what say you ?

Ik — die zitten bij m’n Crusader:Bekijk bijlage 54874
Deze misschien? Maar wie heeft die nog?

Hi Eon,Gaat goed!
Welke kleur heb je gebruikt?

iets met parade.Mooi geworden Herman 👍 ook ik heb ietwat moeite de parade sfeer aan boord te herkennen.
Idee voor een titel :
"Get Ready For The Parade"