battle of the bulge

Weske,

lees eerst dit eens...:

http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=14410

Ten tweede babbelen we hier met elkaar onder onze volledige voor- en achternaam, dus laat dit even aanpassen door één van de site-moderators, alsjeblieft.

Benieuwd naar je werk.

Ditmar

Hallo Wesley en welkom op dit forum. Ik heb je foto;s even op mijn account geplaatst zodat ze wel zichtbaar worden. Ik zal binnenkort wel tekst en uitleg verschaffen hoe je dit zelf doet en de kwaliteit van je foto's nog ietswat verbeterd, dan komen je modellen beter tot zijn recht. 😀

20170208_184517.jpg

1486576167463.jpg

gr bas

Hoi Wesley, welkom bij het forum 😀

Ziet er prima uit jouw eerste diorama (of noemt men dit een vignette ?).

Was dit 't ? 😉

Of ben je intussen al druk met wat anders ?

Groet 😉
Peter

Hey peter..nee joh ik ben druk bezig met van alles en nog wat..wittmans last tiger..en ik wil beginnen aan een panzer 4 early met figuren erbij.naar ik zit te twijfelen om eerst een hellcat te gaan doen.ook hoorde ik gister dat in juli in breda een soort v wedstrijd met kleine schaal voertuigen gehouden word duzzz..haha zat te doen

Wesley Kuster zei:
Hey peter..nee joh ik ben druk bezig met van alles en nog wat..wittmans last tiger..en ik wil beginnen aan een panzer 4 early met figuren erbij.naar ik zit te twijfelen om eerst een hellcat te gaan doen.ook hoorde ik gister dat in juli in breda een soort v wedstrijd met kleine schaal voertuigen gehouden word duzzz..haha zat te doen
OK duidelijk Wesley, met "was dit het ?" bedoelde ik eigenlijk :
Niet wat meer foto's en een beetje verhaal over de bouw en of de modellen ?
Is niet verplicht hoor, maar wel zo leuk (vind ik dan 😉)

Foto's plaatsen wordt vanzelf een routine. Ik las dat Bas Slaats het je gaat uitleggen, dus komt vast goed.

Veel bouwplezier 😀

Groet 😉

Terug
Bovenaan