Bas van Oostrom--->Hotchkis 35/38 Tank--->UPDATE 12FEB

Ik heb gelukkig tot maart ;)

Nou ik ben begonnen hoor, het loopwerk is zo goed als af en ligt nu te drogen, ik zal vanmiddag even een paar fotookes maken van het resultaat als ik alles aan de lowerhul heb geplakt.

Niels Henkemans

Lid van de TWENOT
He Bas, zit er bij deze kit ook zo'n "trench skid" (die rare staart ;) ) En ga je die ook gebruiken..... bij mijn Bronco (met raketten) bleek die helaas toch niet te zitten. Mocht je hem overhouden dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik ben niet zo'n scratcher.

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Hela,

Ik ben vanmiddag ook begonnen aan deze kit. Maar ik vind dat het loopwerk onnodig ingewikkeld is gemaakt. Daarnaast waren bij mij de track's RUIM een cm te lang! :oei: Een hoop gedoe met touwtjes e.d., maar nu heb ik het voor elkaar. (bij mij word de vorkant toch ingegraven, dus dit was geen Major problem.

mzzls

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ziet er strak uit tot zo ver!
Dat plaatje met de naam er op, wat is dat? heb je dat iest duidelijker gemaakt met het e.e.a.?

groetjes

ps. Ik ben begonnen met de hull nu. Dit is van beter kwaliteit. Let dus ff op de track's.

groetjes

boris bakker zei:
Ziet er strak uit tot zo ver!
Dat plaatje met de naam er op, wat is dat? heb je dat iest duidelijker gemaakt met het e.e.a.?

groetjes

ps. Ik ben begonnen met de hull nu. Dit is van beter kwaliteit. Let dus ff op de track's.

groetjes

Ik heb er een eduard ets setje bij, ik bouw trouwens niet het interieur, dat zie je toch niet als alles dicht is.

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Nee, interieur bouw ik ook niet. Wou ff een simpel modelltje tussendoor maken. Wel komt er bij mij veel stowage en wat figuren bij.

Maar ik zal bij goed licht eens foto's maken. (met de tip's van iedereen ;) )

mzzls

EBn ondertussen begonnen aan de bovenhull die wat extra vijlwerk en putty werk nodig heeft omdat de pasvorm echt niet zo heel best is, maja daar leren we weer van.

Foto,s volgen binnenkort, het moet even bij daglicht.

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ziet er goed uit Bas!
Idd veel putty, maar op exact dezelfde plekken als waar ik het ook had. :) Dus het ligt niet aan ons! :cool:
Word een strak bakkie zo, ik ben benieuwd naar je vervolg!

mzzls

Bovenaan