Bas Hermsen - Panzer 4 C (update 27-2)

Eerste update van deze tristar kit, zonde van je geld in mijn opinie. De bodemplaat moest ik lijmen in 4 delen en alle onderdelen moeten bijgewerkt worden of bevatten flash. Nu zit er al 20 uur in deze kit :huil:
Detail is wel heel mooi, maar dan moet het wel passen...

panzer4c001.jpg


panzer4c002.jpg


panzer4c004.jpg


De boutjes heb ik gemaakt met een zelfgemaakte slag en stoot (0,5mm)

panzer4c005.jpg


panzer4c006.jpg


panzer4c007.jpg
 
Strak gedaan hoor, ondanks dat het een sh*t kit is. Wel jammer dat 't zo flut is. Kom je dus nog druk aan het scratchen al was je dat niet van plan misschien... :)

groetjes
 
Mooi mooi mooi! Die messing schroefkopjes zien er goed uit. Van wel merk zijn deze? Al die boutkoppen op de zijkanten van de romp, waarom heb je doe opnieuw zelf erop gemaakt? Ziet er wel mooi uit. Vooral die waarmee de terugloop wielen mee aan de romp zitten.

Erik
 
Kijk, daar gaan we weer......

Ik vindt het toch knap hoor, al die details die je altijd aan je modellen toevoegd. Petje af hoor....

Ik ga je weer volgen.

Bouwse, Peter.
 
Hey Bas, weer aan de gang met altijdgroen? Paste het achterpaneel zo slecht dat je 'm moest scratchen? :oei:
Ondanks de pasproblemen zie je er weinig van terug op het model, het ziet er goed uit!
Jan :D
 
jammer dat het een slechte kit is Bas,weten we dat ook weer.maar wat je eraan verbetert ziet er goed uit ;) .fax dat even door naar tristar,kunnen ze dat meenemen in hun volgende kit :D

groeten jeroen,.
 
Ff tussen door
Bas je bent ooit is begonne aal de Faun lst tank transpoorter
Hoe staat het er mee, heb je hem ff opzij geschoven of zo?
Was hem namelijk en poos geleden aan het volgen hoe jij hem aan het bouwen was.
Heb hem namellijk ook en wil er ook is en keer aan beginnen

Gr Bastiaan
 
Bedankt voor jullie reacties.

@ Erik: De pe schroefjes zijn van lion roar. Inderdaad mooi spul.

@ Jan: Het achterscherm paste wel, maar ik moest die ovale plaat er dan afhalen en vervangen door pe. Het was makkelijker om een nieuwe te maken.
 
Mooi werk weer Bas! Ik vind alleen de beugels om je uitlaat wat grof overkomen, alsof ze niet helemaal schoon van het velletje geknipt zijn (tenzij dat zo hoort natuurlijk, dan heb ik niks gezegd ;) )
Jan :D
 
thanks,

@ Jan: dat zijn hele kleine lasnaadjes. Deze zitten aan de pe. Of het zo hoort weet ik niet, ik ga er maar vanuit dat voyager haar huiswerk heeft gedaan ;)

groeten,

Bas
 
bedankt voor jullie reactie heren...

@ Jan: jep sekers

@ Hendrik: deze wordt zeker geschilderd en de lasnaden zijn gemaakt van muurvuller (sneldroog van alabastine) met een insuline spuitje.
De boutjes zijn gemaakt van dun evergreen en een punch en die.

@ Hugo: Het hout is inderdaad hout. Ik heb hiervoor tropisch hardhout gebruikt, omdat deze een hele fijne nerf heeft. Balsahout vond ik persoonlijk hiervoor niet geschikt.

Groeten,

Bas
 
Terug
Bovenaan