Bas Hermsen: Elefant (update: 6-4)

EricReist

Lid van de TWENOT
Hoi Bas,

errug mooi! Ik heb even een paar vragen over die enorme achterdeur:

- ga je de zimmerit erover doo laten lopen? Zie je meestal wel

- die enorme scharnieren en twee halve deuren: was dat een speciale uitvoering? Ik heb m'n Spielberger bij Frank laten liggen (immers eveneens bezig aan een Elefant) maar mijn resterende boeken en foto's op de HD tonen alleen de ronde deur. Veldconversie? Kleine batch van een andere fabricant?

Dank en groet,

Eric

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
ga je de zimmerit erover doo laten lopen? Zie je meestal wel

Ja, dat gaat nog gebeuren.
die enorme scharnieren en twee halve deuren: was dat een speciale uitvoering? Ik heb m'n Spielberger bij Frank laten liggen (immers eveneens bezig aan een Elefant) maar mijn resterende boeken en foto's op de HD tonen alleen de ronde deur. Veldconversie? Kleine batch van een andere fabricant?

Ja dat was een speciale uitvoering, vier laatste elefants (van de ombouw van ferdinant naar elefant) zijn hier mee uitgerust. In ieder geval geen veldconversie.

groeten

Hoi Bas,

mooi werk hoor, die Zimmerit van jou. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen op de voorkant rond die boutkoppen!

Heb je al een idee wanneer en waar je Elefant (is) ingezet (gaat worden)? Gezien je dubbele achterdeur Brzezany?

Succes!

Kanne

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
update :oei:

RIMG0013.jpg

RIMG0012.jpg

RIMG0011.jpg

RIMG0009.jpg

RIMG0008.jpg

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Erg mooi Bas!
Die zimmerit gaat je goed af, mijn complimenten! :D
Hij vorderd ook snel moet ik zeggen, wie weet krijg je hem binnen de tijd wel af ;) .

Neem je hem donderdag mee?

mzzls! :D

Mooi gebouwd Bas.
Typisch Bas zou ik zeggen. :)

Hoe ga je hem camoufleren ?

Moet zeker mijn Ferdinand terug gaan bovenhalen , krijg er zin in als ik ze hier allemaal zie ! :)

Grtz

Kristof

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Bedankt heren! Het wordt een drie kleuren camo. Het groen en bruin bestaan uit grillige vlakken , zeg maar 30 keer een profiel van afrika erop ;) Dit voertuig heeft rondgereden in Brzherzhany, Ukraine, juli 1944. sPzJgAbt. 653, HQ onderdeel.

De fenders laat ik er trouwens van af. Ik weet dat het artistieke vrijheid is en dat dit nooit heeft plaatsgevonden, maar het ziet er zo vreselijk bruut uit :D

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Ik wil deze eigenlijk nu afbouwen, maar ik wil ook graag de vomag gereed hebben voor euro. Na euro pak ik deze denk ik weer op.

Bovenaan